2023-10-08, 20:36
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
även deras föräldrar brukar ljuga och försvara mördare eller gömma mördare .

Va?
Citera
2023-10-08, 20:36
Medlem
panzertaxs avatar
Så vad är det för luffare vi har att göra med? ortenfolk eller wannabeorten? hur får vi dessa WT-morsor med sprängda läppar att börja ta ansvar för knullavkommorna?
Citera
2023-10-08, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Som jag skrev förut, hade en känsla att något skulle hända ikväll. Vila i frid Henrik, och alla mina tankar till anhöriga och vänner
Ja hemsk för pappan, att förlora ett barn, men för brodern och systern, att förlora både sin mamma och sin lillebror, tunga slag i livet.
Citera
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Du har helt fel! Människan är komplex, hon behöver ingen trasslig barndom för att göra fel i vuxet liv, detta är inget annat än efterhandskonstruktioner för att kunna skylla ifrån sej när man gjort något fel. Sedan hoppar samhället jämfota och tycker mer synd om förövaren än offret, fy fan på ren svenska!

Ingen som tycker synd om förövaren, håll dina känslor åt sidan och tänk lite längre, det är allt jag vill ha sagt. Människan är komplex ja, psykopati kan vara ärftligt men orsakerna bakom är också något att fundera över.
Senast redigerad av coconutoil 2023-10-08 kl. 20:40.
Citera
Avslutad
Lider med familjen hoppas de lyckas ta sig vidare i livet och får den hjälp de behöver, först mamman nu sonen/syskonet som med största sannolikhet blivit mördad.
Citera
2023-10-08, 20:38
Medlem
PavlovsHunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dahlx
Det är hans bonusbror som sitter häktad, fanns ju en teori att Fabbe (mordmisstänkta) inte hade något alibi för kvällen då han var okontaktbar under aktuella försvinnandet. M*lvin (grovt skyddande av brottsling) ville väl skydda honom.

Läste precis sammanfattningen. Allt låter mer logiskt nu angående skyddande av brottsling osv. Han har väl ljugit för sin brors skull och det straffar sig.
Citera
2023-10-08, 20:39
Medlem
HowLongIsNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Han heter Ch*istofer And*reasson bor nånstans utanför Vårgårda.

B*ngt Chr*stofer Andr*asson, 48 år, i Vårgårda? Är det MGMs pappa?
Citera
2023-10-08, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coconutoil
Jag har inte läst igenom tråden men rätta mig om jag har fel. GM’s mamma har ett våldsamt förflutet visst? Hur förklarar du hennes våldsamheter? Är det blattarna som infiltrerat hennes hennes livsstil och beteende?
Bara det att du jämför ett knytnävsslag med mord får mig att vilja gråta.

Om du försöker säga att GM's bristande impulskontroll beror på föräldrarna är jag med dig.
Men att gå till den graden då man tar livet av en annan person är det på en annan nivå.
Citera
2023-10-08, 20:41
Medlem
Melvin sitter alltså för att ha givit fabbe falskt alibi, tror han ångrar sig nu när kroppen är hittad möjligtvis att han blivit hotad. Men de spelar ingen roll såvida han inte berättat vart kroppen är(strafflindring?)
Citera
Medlem
PavlovsHunds avatar
Motivet är en grej som jag gärna vill veta! Men att det ska ha med ex flickvännen att göra låter väl ändå otippat. Fast i för sig, ett gäng 15 åringar är ju väldigt omogna och töntiga.. Men mord?

Droger låter ju väl mer logiskt. Speciellt eftersom det finns tomma OCB förpackningar och tom ksalol karta på den avspärrade platsen (sammanfattningen). Det behöver ju inte vara pojkarnas skräp. Men för en deprimerad kille är ksalol/alprozolam ett förjävla hemskt men fungerande hjälpmedel.
Senast redigerad av PavlovsHund 2023-10-08 kl. 20:43.
Citera
Medlem
57Emmas avatar
Om man tittar på bilden med Henrik och Fabbe så tror inte jag att den lille taniga killen lyckats förflytta Henriks kropp ner till ån själv. Han måste haft hjälp
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Han heter Ch*istofer And*reasson bor nånstans utanför Vårgårda.

Såg de, gissar det kommer gå sämre även för Camkab framöver
nån som vet om sjörövarfabbe bodde nåt hos honom el bara hos lundellklanen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in