2023-10-08, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyddavarabarn
Får man ta del av fup när de är så unga? Har för mig att de brukar ha sekretess på de? Kan ha fel, vore väldigt intressant att läsa fupen dock!
Fruktansvärt tragiskt detta, man levde verkligen på hoppet att han skulle hittas vid liv😓💔
Ja, du får läsa FUP när det blir åtal.
Citera
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datorspelsgubbe
Dom lyssnar på blattemusik, klär sig som blattar, pratar som blattar. Räcker inte det?

när jag jobbade i en gymnasie skola så lyssnades mycket på haval i skolan även i bilen även svenska tonårstjejer lyssnade på haval .
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coconutoil
Åh herregud, kan du ha två tankar i huvudet samtidigt? Såklart att alla inte blir våldsamma för att de blivit utsatta för våld men det är en förklaring till varför många människor är våldsamma. Du behöver inte gilla eller förstå mänsklig psykologi men det är så det är.

Jag kan ha många tankar i huvudet samtidigt så du behöver inte vara orolig.
Det är ett långt steg att ta livet av någon annan. Men det är ju bara att gratta föräldrarna att de uppfostrat en mördare. Synd då att de inte åker dit för att ha bidragit till att deras omyndiga unge tagit livet av någon annan.
Citera
2023-10-08, 20:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av coconutoil
Åh herregud, kan du ha två tankar i huvudet samtidigt? Såklart att alla inte blir våldsamma för att de blivit utsatta för våld men det är en förklaring till varför många människor är våldsamma. Du behöver inte gilla eller förstå mänsklig psykologi men det är så det är.

Du har helt fel! Människan är komplex, hon behöver ingen trasslig barndom för att göra fel i vuxet liv, detta är inget annat än efterhandskonstruktioner för att kunna skylla ifrån sej när man gjort något fel. Sedan hoppar samhället jämfota och tycker mer synd om förövaren än offret, fy fan på ren svenska!
Citera
2023-10-08, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Eftersom han låg i vattnet kan mgm hävda olycka,,?

Inte om han är knivhuggen väl?
Citera
2023-10-08, 20:33
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Hjälp mig då. Förklara...

Jag har inte läst igenom tråden men rätta mig om jag har fel. GM’s mamma har ett våldsamt förflutet visst? Hur förklarar du hennes våldsamheter? Är det blattarna som infiltrerat hennes hennes livsstil och beteende?
Citera
2023-10-08, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HowLongIsNow
Tack. Mamman verkar ha problem med att kontrollera sin aggressivitet. Sånt kan ju gå i arv.
Vet du om det finns något på F*bbes farsa?
Han heter Ch*istofer And*reasson bor nånstans utanför Vårgårda.
Citera
2023-10-08, 20:35
Medlem
Mindbusinesss avatar
Var hittade man kroppen? Måste ha varit väl dold eftersom det tog sex dagar att finna den.
Citera
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Du har helt fel! Människan är komplex, hon behöver ingen trasslig barndom för att göra fel i vuxet liv, detta är inget annat än efterhandskonstruktioner för att kunna skylla ifrån sej när man gjort något fel. Sedan hoppar samhället jämfota och tycker mer synd om förövaren än offret, fy fan på ren svenska!

Ingen som tycker synd om förövaren, håll dina känslor åt sidan och tänk lite längre allt jag vill ha sagt.
Citera
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babadoo
Skulle tro att detta e föräldrar som är stolta, och som kommer att skylla mordet på offret i slutänden. en hel drös Lundellungar det med största sannolikhet kommer att gå åt helvete för nu morsans adhd road rage o brorsan mördare, so far
är många föräldrar som säger åt sina kids att hålla sig borta från den familjen nu

Skylla mordet på offret möjligt men låter ju helt befängt
dessutom sitta o blå neka i polisförhör, den killen kommer ju frodas i kriminalitet.
Citera
Medlem
HowLongIsNows avatar
Citat:
Dom lyssnar på blattemusik, klär sig som blattar, pratar som blattar. Räcker inte det?

Lägg ner allt OT-snack. Denna tråd handlar om det AKTUELLA BROTTET och inget annat. Migrationspolitik och liknande får ni diskutera i andra trådar MEN INTE HÄR.

För övrigt har du fel. ”Orten” och dess gangsterkultur med gangsterrap mm är (tyvärr) en helsvensk produkt, med inspiration från USA. Orden kommer från arabiska, turkiska, serbokroatiska mm.
Sånt språk har funnits i alla tider.
Citera
2023-10-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Var hittade man kroppen? Måste ha varit väl dold eftersom det tog sex dagar att finna den.
I ån, så inte så konstigt det tog tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in