2023-10-08, 20:20
Medlem
panzertaxs avatar
Kudos till polisen här, jävlar vad bra jobbat. Rätt område inzoomat, rätt fokus och så snabbt mangla de häktade. Hatten av.
Citera
2023-10-08, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beisskorb
Är habbar kort för nåt? Det där är ett ord jag har missat helt.
Tror man måste använda det för att känna till smeknamnet för det. Aldrig hört innan heller.
Citera
Medlem
Mamma L*ndell såg ut som ett riktigt psykfall, nu har hon dock tagit bort alla bilder, fullt förståeligt ... Är den misslyckade sonen "F*bian Alingsås" på fb? Personen med typ en viking med vapen som profilbild? Samt intressen som bla. Muay thai, MMA och TV spel?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flora1
I GT läser jag, att en advokat säger att Henrik var mördat samma kväll han försvann. Dessa iskalla ligister som tror att dom mörda hur dom vill. Om inte svenskar vaknar nu och demonstrera så har vi förlorat vårt land. Jag är så chockad, vill bara gråta,
Förövarna/förövaren är pursvenska, sluta gör bort dig.
Citera
Medlem
Eftersom han låg i vattnet kan mgm hävda olycka,,?
Citera
2023-10-08, 20:23
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuKinWangKa
Tror man måste använda det för att känna till smeknamnet för det. Aldrig hört innan heller.

Benzo
Citera
2023-10-08, 20:23
Medlem
Detta har inget me droger å göra, personlig vendetta, dock e jag övertygad om att fler är inblandade/vet exakt va som hänt, tidsfråga innan någon sjunger nu när kroppen e hittad
Citera
2023-10-08, 20:24
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Du vet väl att det finns folk som tänker en vända till och inte använder våld även fast de blivit utsatta för det?
Jag och syskonen blev rejält påpiskade av vår farsa som liten, inte fan har vi lagt hand på våra barn för det. Lägg ner de där efterblivna ursäkterna för de håller inte

Åh herregud, kan du ha två tankar i huvudet samtidigt? Såklart att alla inte blir våldsamma för att de blivit utsatta för våld men det är en förklaring till varför många människor är så våldsamma. Du behöver inte tycka om eller förstå mänsklig psykologi men det är så det är.
Senast redigerad av coconutoil 2023-10-08 kl. 20:26.
Citera
2023-10-08, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datorspelsgubbe
Dom lyssnar på blattemusik, klär sig som blattar, pratar som blattar. Räcker inte det?

Här är vi något på spåren... Det är inte ursprunget som är problemet. Det är kulturen hos alldeles för många av dem. En svensk som anammar kulturen beter sig lika illa.

Knappast som att kollegorna på jobbet från mellanöstern säljer benzo och skjuter varann...
Citera
2023-10-08, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Misstänker att den person som släpptes igår nog har snackat en del med polisen och ”golat” för att själv bli släppt men allt detta lär visa sig i fupen så småningom

Får man ta del av fup när de är så unga? Har för mig att de brukar ha sekretess på de? Kan ha fel, vore väldigt intressant att läsa fupen dock!
Fruktansvärt tragiskt detta, man levde verkligen på hoppet att han skulle hittas vid liv😓💔
Citera
2023-10-08, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tor-Odensson
Är det babbar som är i farten igen?
Tyvärr inte denna gången. Men allt tyder på att GM vill vara blatte. Klär sig som en, lyssnar på blattemusik, talar som en blatte
Citera
2023-10-08, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Eftersom han låg i vattnet kan mgm hävda olycka,,?
Så länge det inte finns några skador kan han ju försöka. Men är det några knivstick i ryggen kan det bli svårare att hävda. Rättsläkare ser rätt snart om han var död när han hamnade i vattnet eller om han fortfarande levde dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in