2023-10-08, 20:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Fråga din mamma.

Se där jag, där kom min mamma med i samtalet det gick snabbt!!

Fast nu frågade jag ju dig, jag tänkte få veta från någon som lever som psykopat nämligen.
Citera
2023-10-08, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Frågan är hur länge ?

För det kan nog bli "tut och kör" på en annan nivå denna gång. När bilder på hemlösa palestinier kommer, barnlik, en infrastruktur i aska.., dag efter dag efter dag.., ingen el, rent vatten eller mat.

För detta kommer ju inte att vara över på en vecka.

Då visar man filmer och bilder på hamas attack första dagen så är sympatin för ohyran borta.
Citera
2023-10-08, 20:17
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Enligt flera medier så har muslimerna kidnappat och mördat alltifrån små 2-åringar upp till gamla, sjuka och försvarslösa pensionärer. De döda är över 600 nu, skadade fler än 2000, många kritiskt.

https://www.haaretz.com/israel-news/2023-10-08/ty-article/israels-dead-civilians-soldiers-emergency-services-personnel-killed-in-war-with-hamas/0000018b-0de8-dc5d-a39f-9fecb5a30000

Ur ett rent mänskligt och psykologiskt perspektiv: Muslimerna stormar ett annat land och kidnappar dess invånare i hundratals och tar hem dom till sin egen grotta. Vem gör så? Muslimerna är så surrealistiskt nära stenåldern att det är på en sinnessjuk nivå.

De kör in knivar i israeliska kvinnors anus och vaginor, det har vi sett klipp på. Vad fan är det för fel på muslimer och deras religion?

De har inte stormat ett annat land. Landet de gick in i tillhör palestinierna.
Citera
2023-10-08, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
USA har skickat carrier strike till området.
Flygstöd från usa. Israel klarar inte av två från krig mot Hizbollah och Hamas samtidigt

Jo det gör Israel, men det skulle bli kostsamt, då Hezbollah har extremt många raketer. Du ska nog se hangarfartyget som en lugnande faktor. Dvs att andra länder ska inte lägga sig i - främst då Syrien och Iran.

Nu tror jag inte Hezbollah går till anfall. Det kommer säkert någon enstaka raket för att hålla Israelerna på spänn plus Hezbollah gör några av sina triggerhappy soldater glada, om de får skicka någon raket till Israel.

Det sagt det finns alltid en risk att fler länder blir inblandade. Krig har en förmåga att börja leva ett eget liv.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Det är extra skydd här i Malmö vid synagogan. Känns bra att de finns där, har stått står en polisbil utanför sen igår

Det var slönt att höra. Det finns många mera svenskar som stöder judar och israeler än som stöder hamas och terrorister, det är jag säker på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Det verkar som att du inte vet att palestina inte fanns innan Israel, kan det vara så?
Intressant, var fick du denna information ifrån? Torah?
Citera
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Så om jag kommer hem till dig och säger att jag dödar din familj om du inte ger dig ut på Atlanten så är det DITT EGET fel om jag slaktar din familj?
Intressant logik onekligen.

Är du efterbliven?
Jag har aldrig bott vid Atlanten.
Israel har givit direktiv.
Vill Hamas inte lyssna får de väl stanna kvar då! (Vilket vore bra för världen).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbas
Vart ska alla dessa människor ta sig då? Det ska ju finnas nästan två miljoner...

De aknske har en framtid som konstgödsel på någon åker när Israel är klara med Gaza. Stannar de så finns det en risk att de dör då de stödjer och skyddar HAMAS.
Citera
2023-10-08, 20:19
Medlem
Ammunakis avatar
There is a suspected terrorist infiltration into the southern city of Sderot, the municipality says.

“Due to the fear of terrorists infiltrating Sderot, [residents] should continue to lock themselves in their homes and stay near protected spaces, and not go out for any purpose. Please lock doors and windows and continue to obey instructions,” Sderot says in a statement to residents.

https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/terror-infiltration-suspected-in-sderot-residents-ordered-to-stay-home/
Citera
Medlem
knark-kungens avatar
Amerikanerna ska nu skicka krigsfartyg till Medelhavet.

Vad är det för typ av människor som skriver free palestine på nätet, kriminella? andra terrorister?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Tack länken funkar inte, förmodligen bortplockad då.

Bra de visar färg, dessa sk palestinier

Visegrad24 heter kontot. Slänger upp både det ena och andra från konflikten, bl.a videos på palestinier från hela världen som nu firar.
Citera
2023-10-08, 20:20
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Då visar man filmer och bilder på hamas attack första dagen så är sympatin för ohyran borta.

..och jag sätter en femhundring på att det gör inte SVT..

..utan att batikhäxor och amnesty intervjuas istället..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in