Citat:
Ursprungligen postat av
Arnebrylenius
Hög tid att sätta ned foten, vad händer annars nästa vecka. Islam är en ond religion och allt för muslimer är ondskefulla.... Tycker du annat så är det ok....
Vadå ”sätta ner foten”?!? Genom att bomba och spränga familjer och barn i luften? I så fall kan ledare för Israel och Hamas istället låsas in på en arena och kasta handgranater på varandra tills de känner sig nöjda. Jag är så jävla trött på att oskyldiga som egentligen bara vill ha ett lugnt och drägligt liv ska drabbas.
Israel bör omedelbart sluta upp med sin ockupation av land. De kan vara nöjda med vad de har och försöka få det att fungera på ett fredligt sätt istället. Varför anses det av vissa okej att de ockuperar och anlägger bosättningar på land som ej är deras? Då kan man ju säga att det är okej för Ryssland att gå in och ockupera delar av Ukraina också?!? Det är ju helt sjukt. Ett erkänt land får hålla sig inom sina gränser. Punkt slut. Jag tror att det hade hjälpt en hel del om de höll sig till sitt. Det är liksom grundläggande. Jag har inte någonsin hört någon bra förklaring till varför det skulle vara okej att ockupera mark och starta bosättningar på det viset?