2023-10-08, 19:32
Medlem
Så vad är teorin här, allt detta över en brud eller?
Citera
2023-10-08, 19:32
Avslutad
Vila i frid fina fina pojke. Du förtjänade så mycket mer. Pojken har redan kämpat under flera år med en tuff uppväxt och blir brutalt mördad enbart 15 år gammal, fick inte uppleva livet eller kärlek och harmoni. Stackars underbara pojke. Vila i frid. Tårarna rinner. 💔🕯️✝️
Citera
2023-10-08, 19:33
Medlem
EBTs avatar
Har jag förstått det hela rätt? Det är (troligen) denna Fabbe som är gripen och inte MD (Mohammed)? Har mor eller far till MGM uppdaterat facebook sedan sist? Smaklöst att dela en MP länk angående offret till sin son.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Pappan var ensamstående till honom och det var hans enda barn? Fy Fan, så hemskt. Mitt hjärta blöder. Tankar till anhöriga. Styrkekramar.

Det är dags att införa dödsstraff i Sverige så bajs människor som går och mördar andra människor försvinner från samhället.
Dessutom är hans mamma död😔
All styrka till pappan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuKinWangKa
Hur kan han sakna sin mor så mycket när hon dog för 10 år sen? Han borde ju inte ens minnas henne.

Citat:
Ursprungligen postat av blorkadork
Tycks vara en del likheter med Tove-fallet. Ungt BO och gärningsmän. Ingen kropp funnen. Vi har möjligen en invandrare inblandad i mordet. Kan vara minst 2 gärningsmän. Utöver detta får jag även starka WT-vibbar, liksom vem döper sin unge till "Fabbe"?

WIKIPEDIA:
Mansnamnet FABIAN kommer av det romerska namnet Fabius och betyder "en som hör till Fabius hus" eller "från staden Fabia". En annan tolkning är att namnet är bildat av ordet faba som betyder "böna".

Äldsta belägget i Sverige är från år 1571.

Namnet hade en viss popularitet kring förra sekelskiftet, men uppnådde då troligtvis inte dagens nivåer. Den 31 december 2005 fanns det totalt 4 271 personer i Sverige med namnet, varav 2 871 med det som tilltalsnamn. År 2003 fick 230 pojkar namnet, varav 176 fick det som tilltalsnamn.

Namnsdag: 20 januari, tillsammans med Sebastian.
Citera
2023-10-08, 19:34
Medlem
Kuwkenkukeens avatar
Vila i frid lilla pojke.
15 år. Ingen ålder. Fick inte uppleva att gå ut grundskolan ens..

Fruktansvärt.

Hoppas verkligen den skyldige erkänner sitt brott. Bättre att berätta vad som hände.
Var det mord, var det vållande?

Mitt på dagen. Efter skolan.

Pojken som gjorde detta är inte frisk i sinnet.
Senast redigerad av Kuwkenkukeen 2023-10-08 kl. 19:35. Anledning: Autocorrect
Citera
2023-10-08, 19:34
Medlem
serrano1980s avatar
Sjukt samhälle. När man är 15år ska man åka moppe, hänga med vänner, ha sina första fyllor och sin första kärlek inte bli mördad.

Ska ge min son en kram och tända ett ljus nu.
Citera
2023-10-08, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04

Nej. Jag tror att henkes nya stil och filmer på TikTok retade en del andra vänner som Fabbe hade så de hetsade säkert honom till detta på något sätt . Vi får se när fupen kommer men bli inte förvånad om vi ser flera uppmaningar till gärningsmannen av samvetslösa typer
Citera
2023-10-08, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datorspelsgubbe
Det här är resultatet av invandringen. Detta är sånt som ni läser om varje dag fast nu gäller det Svenska pojkar. Pojkar som är vilsna och ser upp till dom tuffa gangstrarna. Allt från gangstermusik till pistolkulor och guldklockor..
Tyvärr blir det bara värre och värre...

Det här är den "verkligheten" jag lever i. Förstår att många av er inte delar den så det behöver ni inte påpeka.

Exakt så är det. Även om Fabbe var helsvensk så beter han sig som en blatte både till klädsel och den musik han lyssnar på. Kanske ville Henke ta efter för att också få vänner?
Citera
2023-10-08, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04

Jag tror knark: pengar
Citera
Medlem
Någon skrev han va rävens springpojke ??
Citera
Medlem
Om inte mobilen har hittats så fortsätt leta på, den kommer vara nyckeln i allt detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in