Inte läst hela gruppen, men han som sitter häktad har en morsha som blivit dömd för misshandel, ni kan titta upp henne på Mrkoll.se - Malin Lundell - Alingsås. Känns som en bra mamma.
B · B194517 · ALINGSÅS TINGSRÄTT
Datum
2018-04-25
Domstol
ALINGSÅS TINGSRÄTT
Målnummer
B194517
Saken
YRKANDEN M.M. Yrkanden och framlagd bevisning, se bilaga 1. Malin Lundell har erkänt misshandel bestående i ett slag i ansiktet och brott mot trafikförordningen.
Kortfattat utfall
Brott som den tilltalade döms för 1. Misshandel, 3 kap 5 § brottsbalken 2017-10-06 2. Brott mot trafikförordningen, 3 kap 2 § och 14 kap 3 § 1 p b trafikförordningen (1998:1276) 2017-10-06 Påföljd m.m. 1. Villkorlig dom 2. Dagsböter 80 å 150 kr
Äpplet faller inte långt från trädet, sådan mor, sådan son, dessutom har sonen klippkort på SIS och inom en snar framtid fortsätter hans sin kriminella utbildning bland all paria på någon av SIS institutioner. Hon ser inte helt frisk ut på Facebook.
__________________
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2023-10-08 kl. 18:32.
Inte läst hela gruppen, men han som sitter häktad har en morsha som blivit dömd för misshandel, ni kan titta upp henne på Mrkoll.se - Malin Lundell - Alingsås. Känns som en bra mamma.
B · B194517 · ALINGSÅS TINGSRÄTT
Datum
2018-04-25
Domstol
ALINGSÅS TINGSRÄTT
Målnummer
B194517
Saken
YRKANDEN M.M. Yrkanden och framlagd bevisning, se bilaga 1. Malin Lundell har erkänt misshandel bestående i ett slag i ansiktet och brott mot trafikförordningen.
Kortfattat utfall
Brott som den tilltalade döms för 1. Misshandel, 3 kap 5 § brottsbalken 2017-10-06 2. Brott mot trafikförordningen, 3 kap 2 § och 14 kap 3 § 1 p b trafikförordningen (1998:1276) 2017-10-06 Påföljd m.m. 1. Villkorlig dom 2. Dagsböter 80 å 150 kr
Ja, där ser man....."fina familjen" synas i sömmarna.....
Konstigt att de fått behålla barnen för soc. Jobbar mossan inom soc eller någon anhörig till henne?
Mår illa av alla dessa respektlösa snorungar som inte har minsta respekt och kommenterar på hans tiktok konto, hemskt att de finns så många som inte är ens i närheten av normalbegåvade
Håller med, fattar dom inte allvaret i detta.
Hoppas deta föräldrar ser och tar ett snack med sina skitungar!
Ja, där ser man....."fina familjen" synas i sömmarna.....
Konstigt att de fått behålla barnen för soc. Jobbar mossan inom soc eller någon anhörig till henne?
Nog aldrig hört talas om nån som blivit av med vårdnaden för en misshandel av annan vuxen när en är ostraffad innan. Samma sak gällande att bli av med vårdnaden för att ens barn hamnat på SiS en gång.