2023-10-08, 14:29
Medlem
Någon som vet om pressträffen sänds någonstans?
Citera
2023-10-08, 14:29
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Han som blev släppt har antagligen golat? Alt. så har melvin golat

Ja, att han som blev släppt, blev släppt för att han berättade sanningen är väl förmodligen en lågoddsare, det har du rätt i! Hen ville inte sitta oskyldigt häktad för ett mord någon annan begått.
Citera
2023-10-08, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingfucks
Någon som vet om pressträffen sänds någonstans?
Kommer säkert sändas överallt. Och kommer också vara innehållslös utan att kommentera detaljer i utredningen.
Citera
2023-10-08, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Ah ok detta har jag helt missat. vem är det då som är fortsatt anhållen? Tidsfristen har ju löpt ut för samtliga förutom melvin?
Ja jag får inte ihop det, kan va fel info som kommit ut, nån som skrivit fel på dagar etc...
Tror bara det är att vänta tills mer säker information uppges.

Är bara en salig röra just nu 😁
Citera
2023-10-08, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
"Men jösses", den som anhölls i onsdags häktades idag, och en av de som anhölls i torsdags begärs nog häktad imorgon. Det kan knappast förklaras tydligare än i mitt förra inlägg som du svarade "jösses".
MGM som häktades idag har varit anhållen sedan i TORSDAGS!

Inte ONSDAG
Senast redigerad av Medvetenommycketxx 2023-10-08 kl. 14:39.
Citera
2023-10-08, 14:38
Avslutad
Civil polisbilar med sirener norrut e20
Citera
Medlem
Expressen kl. 14.27 idag söndag.

”Den misstänka pojken har sedan i torsdags varit anhållen skäligen misstänkt för människorov i ärendet.
Han förnekar och motsäger sig restriktioner och häktning.
En person är fortsatt anhållen misstänkt för skyddande av brottsling, grovt brott. Senast på måndag klockan 12 måste åklagare antingen begära häktning eller släppa.”

Edit: Vem var det som anhölls i torsdags?
Senast redigerad av Anteckningsblock 2023-10-08 kl. 14:48. Anledning: Tillägg av fråga
Citera
Medlem
Har tyvärr inte hunnit läsa så långt i denna tråd, så kanske har någon redan skrivit detta...

Något som skulle vara bra är ju att ta in hans förra flickvän som det nyligen tagit slut med, pressat henne lite, alltid lättare att pressa tjejer, det är inte många som klarar av att hantera sådana situationer.
Min tanke är att hon kan veta något om detta. Hade jag jobbat som utredare hade jag inte tvekat en sekund på att ta in henne och satt henne på lite press!
Citera
2023-10-08, 14:41
Medlem
Ena pojken häktad misstänkt för mord nu, enligt Sveriges Radio.
Citera
2023-10-08, 14:41
Medlem
Dom utökar avspärrningarna desto mer åt hållet för den gamla brandstationen mot Bälinge.
Citera
2023-10-08, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturen2021
Ännu en svensk som blivit avrättad av barnsoldater?

Känns hårt att barn som förut testade sina gränser tex under 60,70,80,90,00 tal kunde leka lite gangster utan att bli avrättade. De flesta svenska barn hade en period med tuff attityd som sedan växte bort. Idag kommer mellanöstern ut och avsättar barnen och får inget straff.

Ännu en svensk barn som har blivit mördad av svenska barn . Dåligt uppfostrad av dåliga förlorare
Citera
2023-10-08, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Och du fullkomligen njuter. Sjukt i sig.

Jag? Nej jag lider med folk som får dö pga onödigt övervåld. De hade inte dött för tjugo år sen pga samma sak. Står svenska namn som misstänkta gm men jag lovar att någon invandrare med total avsaknad är pådrivande och slipper säkert rättegång och skit för han är invandrare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in