2023-10-08, 00:29
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Tydligen så har Talibanerna i Afghanistan enligt Jerusalem post bett om fri lejd igenom Iran för att kunna ansluta sig till Hamas stridande styrkor.

Med tanke på att Iran nu har gått ut och backar Hamas helt offentligt så kanske det inte ligger så långt borta men det vet vi snart.

Jag har Jerusalem post framme nu, men ser det inte. Kanske du kan vara vänlig och länka det ?
Citera
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Från din egen länk: "More than half of Americans (55%) have favorable views of Israel(2022)"

Du skrev först:
"Stödet för Israel är rekordlågt även i USA, eftersom amerikaner skiter fullständigt i Israel och deras jävla bravader i Mellanöstern."

Haha du kunde alltså inte bevisa dina villfarelser? Och avslutar med att man ska "läsa mellan raderna". Så du har inte rätt, men om man bortser från verkligheten har du rätt? Och du anklagar andra för att lida av autism och asperger titt som tätt, ironin vet inga gränser.

Skönt att du slutligen kunde bevisa för alla att du hade fel. Nu kan vi lämna det så.

Det är ju rekordlågt, med tanke på att stödet var betydligt högre förut?
Läs vad jag skriver.
Citera
Medlem
https://twitter.com/daboooomb/status...754620193?s=46

Spyr, den värsta insikten är att vi har så otroligt många av likasinnade apor här i Sverige.
Citera
2023-10-08, 00:30
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Tydligen så har Talibanerna i Afghanistan enligt Jerusalem post bett om fri lejd igenom Iran för att kunna ansluta sig till Hamas stridande styrkor.

Med tanke på att Iran nu har gått ut och backar Hamas helt offentligt så kanske det inte ligger så långt borta men det vet vi snart.

Vilket haveri om det är sant. Stackars Palestinier. Få en massa afghandårar till hjälp. Då är det totalt kört.
Citera
2023-10-08, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SegPanda
Är du efterbliven eller läser du inte tråden?
Det är bevisat att hon är Judinna med dubbla medborgarskap.
Shani Louk.
Israeliskt pass.
Skriver på hebreiska på sociala medier.
Prisar Israel som stat och judar i sina inlägg.

Använd dig av logik, herre...
Ja , men det ger väl inte en rätten att avrätta en människa för att man är judisk ?? eller ????
Citera
2023-10-08, 00:31
Medlem
Slackoffs avatar
https://www.youtube.com/@721shani/featured

Tyskans youtube konto.
Citera
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Läs vad jag skriver.

Ja, för att vara USA är det faktiskt rekordlågt. Judekramarlandet nummer ett.
Citera
Medlem
Erik Östs avatar
Israel har kärnvapen. Bomba palestinierna tillbaka till stenåldern så de känner sig som hemma!
Citera
2023-10-08, 00:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Läs vad jag skriver.

Hamas går dörr till dörr och avrättar allt och alla.

Likt Tropa de elite i favelorna. Som du verkar gilla.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Jag trodde Israels Iron Dome borde plocka ner de flesta raketerna? Är det bara större städer som har Iron Dome?
Hamas hemmasnickrade raketer plockar de nog ner lätt men inte drönare och mer avancerade raketer.

Vart Hamas har fått dem ifrån är höljt i dunkel just nu men jag tippar på Iran men som jag har skrivit tidigare det här känns för välplanerat för något som Hamas skulle kunna ha kokat ihop på egen hand så vi har nog med flera aktörer att göra här.

Skjuter de dessutom väldigt många ifrån olika platser så kan inte Iron Dome plocka ner alla.
Citera
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
300 döda judar.

När fick Hamas så här bra utdelning sist?

Aldrig.

Det är mer än Hezbollah lyckades med 2006 och det ansågs som en framgång.
Citera
2023-10-08, 00:33
Medlem
brigades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Varför är muslimer alltid så grymma? Från Marocko till Afghanistan. Det gör också att de inte får sympati, jag tror palestierna kommer få mindre stöd denna gång även från vänstern i väst. Utom Guillou han stödjer dem väl alltid.

Ja det var muslimer som gasade ihjäl 6 miljoner judar i Tyskland. Det var muslimer som mördade 3 miljoner indier. Det var muslimska belgare som dödade 10 miljoner kongoleser. Vill du ha tio tusen sidor till?

Du brukar ha vettiga inlägg. Så varför så dum idag? Druckit för mycket eller?

Vidrigt med alla judiska civila offer. Hamas gjorde bort sig ordentligt, tänker på alla oskyldiga palestinier som kommer få smaka. Men sedan Bibi har återvänt till makten har man ju provocerat och behandlat palestinierna riktigt dåligt. Väntat med svar man kanske inte så här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in