2023-10-07, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderpundare
Ja självklart. Men grejen är att jag vet vem H är. Beter sig inte på det sättet. Är en annorlunda kille som går i en extra klass. Tex skrolla ned lite på tikoken så ser du hans polare. Inte för att ge fördommar men Komigen. Dem ser ut som grabbar som letar Pokémon på dagarna

Du vet bättre en jag självklart säger bara generellt förstår du? jag tror han blev hotad att tex börja sälja droger tex eftersom man sätt han klä sig helt plötsligt med väska, väst och klädde sig som en gangster.
Citera
2023-10-07, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maximilian25
Du vet bättre en jag självklart säger bara generellt förstår du? jag tror han blev hotad att tex börja sälja droger tex eftersom man sätt han klä sig helt plötsligt med väska, väst och klädde sig som en gangster.

Absolut. Du kanske har rätt. Han kanske hade en sida som han inte visade
Citera
2023-10-07, 23:24
Medlem
Alltså, det Dunderpundaren skriver om BO kan inte stämma. Han har ju inte ens koll på vilken årskurs han gått i. Riktigt taskigt trollande.
Citera
2023-10-07, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antanta
Alltså, det Dunderpundaren skriver om BO kan inte stämma. Han har ju inte ens koll på vilken årskurs han gått i. Riktigt taskigt trollande.

Tro vad fan du vill. Vet att han går på östluckeskolan i Alingsås. Är 08a. Samma klass som min syrras ex lillasyster. Men brukar vara med i en extra klass. Varför vet jag inte
Citera
2023-10-07, 23:27
Medlem
Citat:
Han ör inte gängkriminell. Han ville se ut som han var det men det ör han inte. Han är för det mesta ensam i skolan. Och har få vänner :/
Ungar i den åldern har inte mycket makt. De är både stora med krav på sig och små barn. Killar kan vara läskiga, verka tuffa, tjejer testar sin sexuella makt över vuxna, ja och tvärt om fast i mindre omfång. De leker men smakar på vuxenvärlden. Ofta då de råkar illa ut, men alla gör det mer eller mindre.
Citera
2023-10-07, 23:31
Bannlyst
Tjock drygt folk inne här. Försöker bara luska ut vart en kille man gått i skolan med tagit vägen. Tråkigt bemötande tycker jag. När man ej kan förkortningar osv. Är bara orolig för grabben. Samma som ni utöver er som sitter här med tråkiga kommentarer.
Skitsamma tack och godnatt rövhål
Citera
2023-10-07, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liselottis
Det har något med en gård att göra med flera uthus som bildar en innergård. Färrist. Doft av ko alt häst. Är i ett mörkt utrymmme ett ljussken syns uppåt, ser som något galler. Ni tror väl jag är galen, men detta var vad som kom till mig idag. Är inget jag pratar öppet om... Att jag får dessa "syner"... Men vill att de som letar ska få en känsla av var de ska leta eller att det hör ihop med det här stället.

Precis som när Pierre i Göteborg försvann så såg alla dessa sierskor platser han befann sig på, när han i själva verket hela tiden hade legat i vattnet. Har dina syner stämt innan?

Hoppet är det sista som överger människan. Ge inte falska förhoppningar.
Citera
2023-10-07, 23:35
Medlem
Citat:
Tjock drygt folk inne här. Försöker bara luska ut vart en kille man gått i skolan med tagit vägen. Tråkigt bemötande tycker jag. När man ej kan förkortningar osv. Är bara orolig för grabben. Samma som ni utöver er som sitter här med tråkiga kommentarer.
Skitsamma tack och godnatt rövhål

Har du något att bidra med så kör. Du är ny registrerad och verkar vara speciellt intresserad för just detta fall, då får man räkna med lite tveksamheter, och de är inte något emot dig, utan tidigare erfarenheter av personer som kommer in för att starta upp något i en tråd för att hålla den vid liv
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2023-10-07 kl. 23:45.
Citera
2023-10-07, 23:38
Medlem
Citat:
Absolut. Du kanske har rätt. Han kanske hade en sida som han inte visade

Jag önskar inget annat att han lever men för många dagra har gått. Synd att jag inte bor i alings då hade jag letat där jag tror han kan vara.
Citera
2023-10-07, 23:47
Medlem
peterpanps avatar
Såg att den anhållne plastpappan till F*bian, har ett bolag med lokal här:

https://www.bolagsfakta.se/790807LYEY00001-LUNDELLS_ALLSERVICE

Kanske är läge för de som kan att leta efter Henrik i närheten av Ravinvägen 29.
Senast redigerad av peterpanp 2023-10-08 kl. 00:02.
Citera
2023-10-07, 23:49
Medlem
Mohamed blev släppt från Borås häkte tidigare idag. Dom som sitter anhållna är Fabbe (människorov) och hans bonusbror (skyddande av brottsling). Och ja, jag är 100% säker, inte 99% utan 100% peace out.
Citera
2023-10-07, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaTymLess
Mohamed blev släppt från Borås häkte tidigare idag. Dom som sitter anhållna är Fabbe (människorov) och hans bonusbror (skyddande av brottsling). Och ja, jag är 100% säker, inte 99% utan 100% peace out.

Jag som trodde det va M som gärn ingsmannen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in