2023-10-07, 19:42
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Be.Kind
När ska det ske ett genombrott!? Känns som det varit nära hela dagen.. Om dom har något från huset/garaget som binder till ett troligt bortförande+mord så är det väl bara att ungarna börjar snacka!
Det kanske inte blir lika roligt när de blir häktade. Då kanske någon börjar tala.
Citera
2023-10-07, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maximilian25
Jag tror det handlar om en svartsjuka eller något drog relaterat, det är min åsikt. Tror dom har rätt personer i häktet vi får väl se han hittas sdnart då får vi veta. Där hans sista punkt där han var är nära där dom kidnappade han i en bil körde han uppåt skogen där någonstans ligger han det är bara min åsikt.
Innan var din åsikt att dom kastat han i sjön. Nästa åsikt blir att han är hängd i familjens flaggstång? Hur ska du ha det?
Senast redigerad av Datorspelsgubbe 2023-10-07 kl. 19:45.
Citera
2023-10-07, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkulaihuvudet
Där håller jag med dig fullt ut.

Jag har varit med om det där livet, man måste tänka som en mördare/kriminell för att fatta. När han vbäl hittas så är det inte svårar än att tro på att månen är fyrkantig. >Död är han det är jag säker på. återkommer när han hittas.
Citera
2023-10-07, 19:45
Medlem
Citat:
Jag tror det handlar om en svartsjuka eller något drog relaterat, det är min åsikt. Tror dom har rätt personer i häktet vi får väl se han hittas sdnart då får vi veta. Där hans sista punkt där han var är nära där dom kidnappade han i en bil körde han uppåt skogen där någonstans ligger han det är bara min åsikt.

Om de är något drogrelaterat så skulle de väl vara anabola då isf. Att spela i Frölunda innebär press om man vill komma långt, men har svårt att tro att han skulle hålla på med sånt. Att han låtsas vara gangster på Tiktok är väl sånt ungar håller på med.
Citera
2023-10-07, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datorspelsgubbe
Innan var din åsikt att dom kastat han i sjön. Nästa åsikt blir att hamna är hängd i familjens flaggstång? Hur ska du ha det?

Hur får du det tuill att jag sa att han hittas hängd i en flaggstång snälle förklara.
Citera
2023-10-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Om de är något drogrelaterat så skulle de väl vara anabola då isf. Att spela i Frölunda innebär press om man vill komma långt, men har svårt att tro att han skulle hålla på med sånt. Att han låtsas vara gangster på Tiktok är väl sånt ungar håller på med.

Nej det tror jag inte på, tror han har gått med på att sälja lite droger odch typ gjort bort sig med att inte betala skulderna.
Citera
2023-10-07, 19:48
Medlem
Citat:
Jag har varit med om det där livet, man måste tänka som en mördare/kriminell för att fatta. När han vbäl hittas så är det inte svårar än att tro på att månen är fyrkantig. >Död är han det är jag säker på. återkommer när han hittas.

Ja då är vi 2 då jag själv levt det livet i över 20år väldigt välsigt insatt i diverse grova brott. Men att kalla han wannabe gangster är bara löjligt av dig.
Vi är större än så.
De viktiga är var grabben är eller vad som hänt honom. Så kan vi diskutera i pm istället så slipper resten läsa våra historier.

On topic, vet någon vilka som är släppta?
Citera
2023-10-07, 19:48
Medlem
Citat:
Vilket gäng? Du som är med i gamet.
Du kan ha rätt, men vad gör han till en wannabe gangster. Ett par bygghanskar och en luva? Jag gick alltid i dessa då ja umgicks med kriminella och inte ville ha min skit på deras. Jag var inte kriminell då. Bara smart.

Har du fakta eller gissar du bara var.min fråga?
Begåvningsreserven resonerar.

Killen sitter i video efter video och mimar till hiphop om para, blunts, piecar och gussar, iförd balaklava och handskar och gestikulerar med händerna.

Wannabe gangster, fattar du vad wannabe syftar på?
Citera
2023-10-07, 19:50
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Vilket gäng? Du som är med i gamet.
Du kan ha rätt, men vad gör han till en wannabe gangster. Ett par bygghanskar och en luva? Jag gick alltid i dessa då ja umgicks med kriminella och inte ville ha min skit på deras. Jag var inte kriminell då. Bara smart.

Har du fakta eller gissar du bara var.min fråga?

Gick du runt i trädgårdshandskar och täckt ansikte med typ skidmössa som maskerar ditt ansikte o sitter o gör massa gangstertecken? Han har ju sett att de kriminella använder sånt då vill han härma
Citera
2023-10-07, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slothlorien
Begåvningsreserven resonerar.

Killen sitter i video efter video och mimar till hiphop om para, blunts, piecar och gussar, iförd balaklava och handskar och gestikulerar med händerna.

Wannabe gangster, fattar du vad wannabe syftar på?

Släpp det grabben. Min mening var att det finns ingenting förutom bilder och videos som kallar han det. En balettdansös kan se ut som en wannabe. Vi lägger ner det där nu
Citera
2023-10-07, 19:51
Medlem
ärligt han är död, inte sitter han i en källare och väntar på att få komma ut. han är död. Där hans sista ping va är vid bron nära i industriområdet där han antagligen gick in i en bil sen körde dom ahn till dom stora grön områdena, han är där någonstans min åsikt behöver inte alls va rätt men det är oftas där man lägger döda männiksor långt ifrån hus osv
Citera
2023-10-07, 19:51
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoarder
Kvinnan som är skriven på den adressen, med samma namn som Alingsåskvinnan, är 11 år yngre.

Fast Ma¤lin Lun#dell har postat försäljningen med länk och bild på sin Facebooksida och "Nu säljer vi".....

Kan fastigheten ha varit uthyrd??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in