Citat:
Ursprungligen postat av
maximilian25
Jag har varit med om det där livet, man måste tänka som en mördare/kriminell för att fatta. När han vbäl hittas så är det inte svårar än att tro på att månen är fyrkantig. >Död är han det är jag säker på. återkommer när han hittas.
Ja då är vi 2 då jag själv levt det livet i över 20år väldigt välsigt insatt i diverse grova brott. Men att kalla han wannabe gangster är bara löjligt av dig.
Vi är större än så.
De viktiga är var grabben är eller vad som hänt honom. Så kan vi diskutera i pm istället så slipper resten läsa våra historier.
On topic, vet någon vilka som är släppta?