2023-10-07, 12:50
Medlem
Hej, ursäkta total okunskap och troligtvis dumma frågor...
Dyker ständigt upp reklam om en Anders Trading i mitt FB flöde. Har läst en del av hans recensioner på Trustpilot, men vet egentligen inte vad som är äkta eller ej?
Jag är nyfiken på om någon här har hoppat på hans koncept och hur det gått? Så svar önskas alltså från personer som verkligen provat eller är aktiva och tar rygg på honom.
Citera
2023-10-07, 13:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tejphelvete
Dyker ständigt upp reklam om en Anders Trading i mitt FB flöde. Har läst en del av hans recensioner på Trustpilot, men vet egentligen inte vad som är äkta eller ej?
Jag är nyfiken på om någon här har hoppat på hans koncept och hur det gått? Så svar önskas alltså från personer som verkligen provat eller är aktiva och tar rygg på honom.

Lägg av.

Om det fungerat hade han själv inte behövt göra reklam för det.

Det är en scam.
Citera
2023-10-07, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Lägg av.

Om det fungerat hade han själv inte behövt göra reklam för det.

Det är en scam.
Han är tämligen tydlig med att han tjänar pengar på bonus från trading platformen som används...
Säger inte att du har fel, kanske mest troligt att du har rätt. Men han döljer inte hur han tjänar sina pengar
Citera
2023-10-07, 14:46
Medlem
TheGretaResets avatar
Själv kör jag med Kjell-Åkes trading. Jag ligger inte mer än 37% back. Kan varmt rekomenderas.
Citera
2023-10-07, 15:13
Avstängd
Haha den där hor dansk norskek Fitt anders trading.

Scam så de ryker om det, han är en affiliate och lockar dig med falska drömmar att regga dig på en skit sida och spendera 10000kr då får han typ 30% av.

När jag ser anders trading reklam önskar jag att nån slog skiten ur han.

Fejkade reviews så de skriker om det, han hade förut 1 stjärnor men de togs bort
Citera
2023-10-07, 15:32
Medlem
Citat:
Dyker ständigt upp reklam om en Anders Trading i mitt FB flöde.
Om jag hade varit lika framgångsriks som han påstår sig vara, hade jag aldrig förnedrat mig till att göra reklam för, och sälja sånt. Jag hade givetvis istället fortsatt med det som gjort mig rik.

Ett förslag. Spara namnen på de som länkat till Anders Trading och som kommer upp i ditt flöde, och titta in hos dem igen efter ett par år. Kanske kolla vad de haft för inkomster av kapital (offentliga uppgifter).

Kan tänka mig att dessa personer då också finns med bland de som har betalningsanmärkningar.
Citera
2023-10-07, 16:02
Medlem
Vet inte vad det är så borde väl inte uttala mig, men det klassiska om något är för bra för att vara sant så är det antagligen inte det.

Såg en kille på Youtube som gjorde reklam för sin trading plattform. Han hade gjort typ 125% förra året och redan i år över 100%, trots en ganska svag börs.

Hade det varit sant så skulle han kunna börja trada med 1000kr idag och om 20 år så har han 3.000.000.000 och skulle nog hållit trading strategin för sig själv.
Citera
2023-10-09, 06:50
Medlem
Jag själv står just nu i valet mellan Anders trading och Leifs trading, och det var så jag hittade till denna tråd. Någon som kan ge råd kring detta? Tycker det är förbannat svårt att välja.
Citera
2023-10-09, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnJobbigJavel
Jag själv står just nu i valet mellan Anders trading och Leifs trading, och det var så jag hittade till denna tråd. Någon som kan ge råd kring detta? Tycker det är förbannat svårt att välja.
Har du kollat Nisse Trading?

Skämt åsido, och du är nog inte den som måste ha rådet. Sagt flera gånger tidigare i tråden, låter något för bra för att vara sant, så är det nog så.
Citera
2023-11-22, 06:54
Medlem
Jag får ofta upp HTL Trading - följer deras gratis telegram och där verkar de vinna, någon som har erfarenhet av denna signalgruppen?
Citera
2023-12-09, 17:24
Medlem
Citat:

Läste lite recensioner och tänkte att jag ger fan I hans idé.
Pumpade in på ISK och har haft 7-8% tillväxt i en par år.
Leker lite själv med swingtrading och det går sådär, en par % plus på ett halvår.
I klass med dagen räntor. Få se hur det ser ut om sex månader.
Citera
2023-12-09, 18:04
Medlem
Dessa spamtrådar borde räknas som reklam och rendera i en ban från Flashback.

Om nu Anders hade varit en profitabel trader så hade han kunnat explodera genom att trejda live, men han väljer inte att göra det. Varför inte? Tycker han inte om pengar? Eller är han bara en usel bedragare?

De som postar positiva meddelanden om denna låtsastrader är antingen bedragna eller bedragare. Välj själv.
Senast redigerad av godmannen 2023-12-09 kl. 18:13.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in