Citat:
Ursprungligen postat av
stycket
Givetvis har det alltid funnits tokiga typer...
Att de automatiskt skulle vara "sjuka" är inte sant enligt mig.
Därför autism är lite av en dålig och otydlig diagnos.
Med det sagt verkar det som att innehållet i vaccinet (främst metaller) verkar ha negativt påverkan på våra hjärnor.
Har du sett Professor Chris Exleys fynd om aluminumansamlingar i autistiska lik?
Exley fann även en keleringsprocess där man förtär 1 liter mineralvatten per dag med en kiseldioxidhalt på 92nml/l eller över som skall fördelas under dagen, alltså inte hela på en gång. Efter 13 veckor av detta startas keleringsprocessen och har man en tillräckligt stor andel aluminium, kan det ses i urinen i form av en grå färg som alltså är aluminiumet.
Han hamnade i blåsväder för detta fynd då autismvärlden trodde han var en bedragare, förmodligen för att boten var så enkel, vilket ledde till påtryckningar och han fick avsked vid Keele universitet utanför Oxford i England. Min vän gick i skola med honom och har gått i god för att Exley är the real deal och sannerligen ingen bedragare. De vatten han rekommenderar är FIJI, Volvic, Spritz och hans eget: Acilis. Köper man något av de andra tre vattnen tjänar han inget på det så hur kan han vara en bedragare?
Skapade en tråd i saken i hopp om att hjälpa folk men de slår bara bort fynden. Autism innebär ju ofta ett "Det är inget fel på mig, det är ni" tänk där man slår bort att man skulle behöva "fixas" De saknar oftast även insikt i sina beteende beroende på att aluminiumet ligger och stör de elektriska impulserna i hjärnan så enligt mig borde det bli lag på behandling men men..
Tråd:
(FB) Bot för Autism har anlänt (Du har i tråden länkar till Exleys intervjuer)