2023-10-06, 13:10
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Helt fel, Dumpen hänger ut folk hela tiden som inte har begått någon brottslig handling, med sina helt orealistiska scenarier.
Det verkar inte spela någon roll. Om du fick gissa. Vad tror du att det beror på?
Citat:
Ursprungligen postat av Stina-Lina
Nersatt begåvning och nersatt förmåga att förstå folks avsikter. Tror folk om gott eller gjorde. Kan inte lägga ut nån länk eftersom det skulle bli mer än han orkar med. Men han är rättsligt utredd på det som Dumpen lämnat till rättslig prövning och befunnen vara helt oskyldig. Bakåt helt vitt och rent.
Jobbigt läge för dig. Då kan du be gäddorna sluta ge sig på barn med NPF.
Citera
2023-10-06, 13:19
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Att vara ödmjuk är att vara tolerant, och att acceptera vissa brister, att försöka sätta dit så många som möjligt är inte att vara ödmjuk.
Ödmjukhet förhindrar inte våldtäkt mot barn och mord. Däremot så gynnar det ensamma pedofiler som fick vad de förtjänade.
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Är väl rätt uppenbart att den där historian är uppdiktad av någon runkis som skriver noveller för andra peddon att runka till.

Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Har den känslan kring flera av dumpens peddosexnoveller... öaehh insändare menar jag.
Det är inte uppenbart för alla då vi upplever olika. Är det du som bestämmer reglerna och vad vi ska uppleva? Pedofilerna är överkänsliga. Jag tror inte de klarar av att ta nåt som har med Dumpen att göra med humor.
Citera
2023-10-06, 13:34
Medlem
Stina-Linas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Det verkar inte spela någon roll. Om du fick gissa. Vad tror du att det beror på?Jobbigt läge för dig. Då kan du be gäddorna sluta ge sig på barn med NPF.

Har du inte läst han är rättsligt friad från alla misstankar. Dessutom var det på sin idol Patriks vill-du-hjälpa-länk han klickade. Han visste inget om Dumpen

Dessutom är jag inte inblandad så det är inte jag som far illa.
Senast redigerad av Stina-Lina 2023-10-06 kl. 13:38.
Citera
2023-10-06, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Det verkar inte spela någon roll. Om du fick gissa. Vad tror du att det beror på?Jobbigt läge för dig. Då kan du be gäddorna sluta ge sig på barn med NPF.
Faktiskt sant, överrepresenterade bland offer mer än förövare.
Citera
2023-10-06, 13:39
Medlem
Citat:
Nä hittepå är det inte !!!! Jag har inte lärt mej sånt. Har du?
Lätt att påstå saker när man vägrar backa upp dem substantiellt. Om ett sådant fall skett borde det vara i allas intresse att det kommer fram.
Citera
2023-10-06, 13:47
Medlem
whack-a-moles avatar
Dumpen måste ha stora kassaflöde problem om man beaktar den frenesi/aktivitet på uthängningar i närtid. Tycker mig skåda desperation.

Är mjölkkossan Swish färdigmjölkad numera? Slaktas Dumpen snart?
Senast redigerad av whack-a-mole 2023-10-06 kl. 13:50.
Citera
2023-10-06, 13:56
Medlem
Stina-Linas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Lätt att påstå saker när man vägrar backa upp dem substantiellt. Om ett sådant fall skett borde det vara i allas intresse att det kommer fram.

Det är väl substans att rättsligt utredning fullkomligt friat honom. Att än en gång hänga ut honom här skulle generera ännu mer uppmärksamhet och han mår redan väldigt dåligt.
Du har rätt att tycka vad du vill och jag att ha mina åsikter. Jag utsätter aldrig en annan utsatt ingen kan ändå göra något. Dumpen har makten och höstar in pengar med sitt speciella utgivningsbevis. Att jag inte gör som du vill innebär inte att jag talar osanning. Tvärtom. Jag skyddar en redan utsatt. Nu vet ni i alla fall satt sånt jag beskrivit förekommer.
Citera
2023-10-06, 13:57
Medlem
Zloths avatar
Har Dumpen slutat jaga renodlade pedofiler? Det känns ju som att 95% av gäddorna snarare är sexuellt utsvultna hebefiler nu.

Borde man inte lägga mer resurser på att jaga de absolut läskigaste typerna istället?
Citera
2023-10-06, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Har Dumpen slutat jaga renodlade pedofiler? Det känns ju som att 95% av gäddorna snarare är sexuellt utsvultna hebefiler nu.

Borde man inte lägga mer resurser på att jaga de absolut läskigaste typerna istället?
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt Svarar på det i det länkade inlägget.
Citera
2023-10-06, 14:01
Medlem
Citat:
Det är väl substans att rättsligt utredning fullkomligt friat honom. Att än en gång hänga ut honom här skulle generera ännu mer uppmärksamhet och han mår redan väldigt dåligt.
Du har rätt att tycka vad du vill och jag att ha mina åsikter. Jag utsätter aldrig en annan utsatt ingen kan ändå göra något. Dumpen har makten och höstar in pengar med sitt speciella utgivningsbevis. Att jag inte gör som du vill innebär inte att jag talar osanning. Tvärtom. Jag skyddar en redan utsatt. Nu vet ni i alla fall satt sånt jag beskrivit förekommer.
Ok fattar ditt motiv.
Citera
2023-10-06, 14:02
Medlem
whack-a-moles avatar
Förmodar att Dumpen inte erhöll någon utmärkelse från hippiejippot på Cirkus.

Intresseklubben noterar även avsaknaden av en video. Märkligt med tanke på att Dumpen har en fäbless att filma allt.
Citera
2023-10-06, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Förmodar att Dumpen inte erhöll någon utmärkelse från hippiejippot på Cirkus.

Intresseklubben noterar även avsaknaden av en video. Märkligt med tanke på att Dumpen har en fäbless att filma allt.
Har inte följt det där men fick intrycket att de gick vidare till någon final.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in