2021-06-14, 16:31
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0elet
Ja, tänkte också på det. Det hade vart fantastiskt. På tal om Hägg, har han släppt någonting alls sedan han och Jonas senaste samarbete?

Osäker på det.

Det var ju snack om en soloskiva men sedan blev hans dator stulen har jag för mig. Och sedan var det ju El Perro Del Mar-skivan men den kom väl innan Lundqvist-samarbetet.
Citera
2023-08-03, 22:56
Medlem
eutanasis avatar
Och nu existerar inte http://www.sincerelyyours.se/ längre
Citera
2023-10-06, 09:24
Medlem
elephantstones avatar
Felpost.

Felpost.
Senast redigerad av elephantstone 2023-10-06 kl. 09:26. Anledning: Hittade uppgifterna jag sökte.
Citera
2023-10-06, 09:36
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eutanasi
Och nu existerar inte http://www.sincerelyyours.se/ längre
Det fanns en tid när ett besök på Sincerely yours kändes som julafton. Tiden vid och strax efter New waves var magisk. Ångrar t ex att jag aldrig köpte den där T-shirten som visst hade ett uselt tryck men ändå var riktigt snygg.

Om man som jag inte lyssnat på musik på över tio år men gillar TTA, Korallreven, Honeydrips etc, vad rekommenderas? Ge några låttips, ej artister.

Och kommer Erik Berglund nånsin tillbaka? Hur står det till med honom egentligen?
Citera
2023-10-10, 07:46
Medlem
elephantstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Och kommer Erik Berglund nånsin tillbaka? Hur står det till med honom egentligen?

Verkar vara skriven hos föräldrarna. Sincerely Yours är död.
Citera
2023-10-10, 09:42
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elephantstone
Verkar vara skriven hos föräldrarna. Sincerely Yours är död.
Fan vad tråkigt. Flytta till Stockholm lyckades inte boosta hans karriär alltså.

Var det för mycket droger som gjorde honom skum? Han postade ganska knäppa saker på Insta ett tag.
Citera
2023-10-10, 09:51
Medlem
elephantstones avatar
Citat:
Fan vad tråkigt. Flytta till Stockholm lyckades inte boosta hans karriär alltså.

Var det för mycket droger som gjorde honom skum? Han postade ganska knäppa saker på Insta ett tag.

Ingen som vet skulle skriva i tråden tror jag.
Citera
2023-11-08, 00:05
Medlem
eutanasis avatar
Citat:
Om man som jag inte lyssnat på musik på över tio år men gillar TTA, Korallreven, Honeydrips etc, vad rekommenderas? Ge några låttips, ej artister.

Croatian Amor - Remember Rainbow Bridge
Lust for Youth - Insignificant
Kalle J - Goda År
Southern Shores - Isola
Rosen & Spyddet - Freja
Citera
2023-11-14, 06:08
Medlem
Fred Friendlys avatar
Trist att läsa om Eric. Popmusiken är ju sakteliga på väg tillbaka. Känns som TTA/CEO skulle kunna ligga rätt i tiden igen mot en yngre publik. Antar vi aldrig kommer få veta.

Embassy fortsätter släppa musik. Senaste släppet har en aura av retro över sig. Det låter inte helt olikt Tacking och Futile Crimes. Positivt överraskad! Ska bli kul att se dem live på fredag. Någon mer som ska gå?
Citera
2023-11-14, 10:44
Medlem
brightliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Trist att läsa om Eric. Popmusiken är ju sakteliga på väg tillbaka. Känns som TTA/CEO skulle kunna ligga rätt i tiden igen mot en yngre publik. Antar vi aldrig kommer få veta.

Embassy fortsätter släppa musik. Senaste släppet har en aura av retro över sig. Det låter inte helt olikt Tacking och Futile Crimes. Positivt överraskad! Ska bli kul att se dem live på fredag. Någon mer som ska gå?

Jag tror och hoppas på någon slags TTA/CEO revival. Det är kanske bara önsketänkande. Men det känns som att Ceo hade kunnat göra ett överraskningssläpp alá Beyonce framöver.
Citera
2023-11-14, 18:18
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brightlies
Jag tror och hoppas på någon slags TTA/CEO revival. Det är kanske bara önsketänkande. Men det känns som att Ceo hade kunnat göra ett överraskningssläpp alá Beyonce framöver.
TTA hade definitivt fått många som vandrat vidare att komma tillbaka. Tror det finns potential där. Lyssnar mellan varven på TTA och CEO; det håller fortfarande, särskilt TTA. Ska bli kul att se Embassy igen. Tror det var på Under bron senast.
Citera
2023-11-15, 09:22
Medlem
brightliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
TTA hade definitivt fått många som vandrat vidare att komma tillbaka. Tror det finns potential där. Lyssnar mellan varven på TTA och CEO; det håller fortfarande, särskilt TTA. Ska bli kul att se Embassy igen. Tror det var på Under bron senast.

Håller verkligen med, lyssnar också ofta och sörjer lite att dom "försvunnit". Kommer tyvärr inte kunna se Embassy på fredag men minns deras spelning på Arvika 07 (tror jag det var) som svinbra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in