Citat:
Ursprungligen postat av
stycket
För mig blir det konstigt när du inte höjer på ögonbrynen över att autistiska har väldigt höga nivåer av aluminium i hjärnan.
Själv drar jag slutsatsen att man borde avsluta vaccinering direkt innan man undersökt om det finns kausalitet eller ej.
Annars är det logiskt att dra slutsatsen att du riskerar din hälsa.
Nä, för jag har varit länge i forskarvärlden så jag vet att bara för att jag hittar något så som aluminium i organen så kan det bero på sjukdomen och inte orsaka sjukdomen. Det är det som ni verkar ha oerhört svårt att förstå.
Nu har man undersökt detta oerhört länge och aldrig hittat ett samband med att aluminium är farligt i de mängder som det handlar om. Så vetenskapen har väldigt bra information som ni tycks ha svårt att förstå.
Hemokromatos bör du veta vad det är.
Är det sjukdomen som lagrar överskott av järn i kroppen eller är det för mycket järn i kosten?
Är det järnet i kosten som orsakar sjukdomen?
För använder vi här din taktik så kan vi ju här påvisa att järn är direkt livsfarligt i kosten då det i samtliga med denna sjukdom går att hitta överlagring av järn i flera organ.
Men är det då verkligen järnet i kosten som gör att det lagras i organen i kroppen och orsakar sjukdomen eller är det så att det är sjukdomen som orsakar inlagring av järn i organen och därmed följdsjukdomar?