2023-02-14, 16:48
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokath
Vad hände idag egentligen?? Tokras?!

Topline resultat försenas till slutet av året.

Sånt här är mer regel än annat, för alla förhoppningsbolag jag har haft. Cereno ser fortsatt starkt ut och tror kursen kommer återhämta sig.
Citera
2023-02-14, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokath
Vad hände idag egentligen?? Tokras?!
6 mån försening. Cereno vinner inte OS-guld i att rekrytera patienter direkt. Läser du inte pm?
Citera
2023-04-20, 11:45
Medlem
Nu är det fritt fall... Vad är det som händer?? ned 46% idag.
Citera
2023-04-20, 12:29
Medlem
Femliters avatar
Ja med den ägarlistan så höll man sig på behörigt avstånd från detta bolag.
Citera
2023-04-20, 18:01
Medlem
knarkhitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Alla kan äga i en aktie så det spelar ju ingen som helst roll för min del. Jag orkar inte ens verifiera ditt uttalande för så lite bryr jag mig. Jag ligger lång här och ser till fundamenta något annat vore vansinnigt om man tror på ett bolag. Men lycka till i din värld som verkar styras av det du själv skrivit ovan.
Hålla händerna för öronen och skrika funkar finemang när man är liten.
När man är vuxen - not so much.
Om du lyssnat hade du sluppit torska 75% sen det inlägget.

Nåja, bara att kasta tärningen i nåt annat skojarbolag, anoto ser billig ut och prisvärd enligt en på forumet som är jävligt insatt.
Citera
2023-04-20, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhitler

Nåja, bara att kasta tärningen i nåt annat skojarbolag, anoto ser billig ut och prisvärd enligt en på forumet som är jävligt insatt.
Åh! Nej jag låg ligger inte kvar med min lilla post längre. Kasta du tärningar jag har annat för mig.
Edit. Men vi kan ju låtsas det så får du vara lite skadeglad på mitt snart 1 år gamla inlägg du valde att kommentera. Verkar som du tror att detta med ett aktieforum handlar om att tävla och kasta pajer på varandra? Fortsätt med det du som ett favoritnöje.
Senast redigerad av Truefighter 2023-04-20 kl. 18:20.
Citera
2023-06-26, 22:30
Medlem
PM: https://mfn.se/cis/a/cereno-scientific/cereno-scientific-rapporterar-en-provar-initierad-patientfallstudie-fran-den-pagaende-fas-ii-studien -med-cs1-i-pah-7844d1e7

Patienten i fallstudien var en 51-årig kvinna med symtomatisk PAH sedan tre år (NYHA/WHO funktionsklass II) som ingick i studien. Hon hade fått underhållsbehandling av tadalafil 40 mg, macitentan 10 mg och treprostinil 32 μg torrpulverinhalator. CardioMEMS lungartärsensor implanterades i en distal gren av en lungartär efter screening och hon randomiserades till 1920 mg av CS1.

Resultaten av fallstudien, utvärderad under en 12-veckors behandlingsperiod med CS1, visar att patientens genomsnittliga lungartär tryck minskade från 33 mmHg vid baslinjen till 23 mmHg i slutet av perioden. Hjärtminutvolymen ökade från 4,7 l/min vid baslinjen till 5,6 l/min. Höger kammares (HK) slagvolym (SV) ökade också vid behandling med CS1 över tiden, tillsammans med SV-index och HK-effektivitet. Dessa förändringar åtföljdes av minskningar i HK-strokearbete och totalt lungmotstånd. Patienten behövde inga förändringar av sin PAH-medicin under studien och hennes status förbättrades från NYHA/WHO funktionsklass II till funktionsklass I i slutet av behandlingsperioden. Det fanns inga biverkningar relaterade till lungartär sensorimplantation eller själva mätenheten och inga allvarliga biverkningar rapporterades för CS1.
Citera
2023-08-31, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femliter
Ja med den ägarlistan så höll man sig på behörigt avstånd från detta bolag.

Clown. Se kursökning senaste 3 månader. Du vet inte vad du snackar om.
Citera
2023-08-31, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhitler

Clown.
I ett kvalitetsbolag som Cereno köper man ner sig, kolla senaste 3 månaders uppgång.
Citera
2023-09-01, 19:10
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmfinest93
Clown.
I ett kvalitetsbolag som Cereno köper man ner sig, kolla senaste 3 månaders uppgång.

Det rullar på bra nu. Lyckades pricka botten så nu är man nästan break even. Caset känns bra. Alltid hög risk i sånt här, men Cereno känns mer lyckat till skillnad från andra småbolag i den här scenen, som jag äger.
Citera
2023-10-05, 20:37
Medlem
multi3000s avatar
Var står vi idag, är det någon som har nyheter? Har inte jättemycket men planerar att sitta långt, var står ni?
Citera
2023-10-14, 00:14
Medlem
LETS FUCKING GO!

https://mfn.se/cis/a/cereno-scientific/cereno-scientific-rapporterar-positiva-resultat-fran-datakvalitetskontroll-initiativet-i-fas-ii-stud ien-med-cs1-i-sallsynta-sjukdomen-pulmonell-arteriell-hypertension-pah-94cb91dc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in