2023-10-05, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ok. En av mina stora favoriter genom livet är Bob Marley -- kan jag få en livsanalys utifrån den uppgiften?

Han sida är ovanligt ren och att han lyssnar på, lyssnat på, delat en artist säger absolut ingenting om hans relation till droger.

Det man ser på hans sidor är att han verkar gilla MMA och är aktiv inom hockey -- och så mycket mer kan man inte utläsa av vad han visar.
Han kanske råknarkar - men det är inget man kan utläsa där i alla fall.

Det finns två olika sidor på TikTok. Den ena visar animerade filmer på folk som tillverkar droger

Sök denna profil på TikTok henrikmyllykoski2
Citera
2023-10-05, 15:13
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Jag fick ett PM med hans TikTok som är i bruk. Den finns även ett annat konto länkat i tråden sedan tidigare.

För ungefär en vecka sedan postar han ett klipp som väcker frågor, https://vm.tiktok.com/ZGJcVgTHg/
Citera
2023-10-05, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkaramell
Kolla in ”fabbe Alingsås” på facebook.
Verkar ha haft något att göra med ett knivbråk inne på köpcentret vimpeln i Alingsås för 1-2 år sedan?

F*bi*n *ndre*sson l*ndell.. finns även under detta namn på fb men verkar vara en gammal fb.
*=a *=u

OBS! Kan outa fel person men att ”fabbe Alingsås” är ett arsle kan jag intyga.

Det är den F jag relaterar till.
Citera
2023-10-05, 15:14
Medlem
Se denna bild :
https://imageupload.io/X6Bj0hdChCpV03C

Varför tror ni man har såna handskar om man inte är antingen kriminell eller glorifierar kriminella människor?
Citera
2023-10-05, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Det är den F jag relaterar till.

Ok då var n*rdlund felaktigt
Citera
2023-10-05, 15:17
Medlem
Kongruensbojds avatar
För fem år sedan hade en liknande händelse genererat ett mycket större intresse både i media och på Flashback. Fy fan vilket samhällsklimat vi fått där kidnappningar av barn bara är ytterligare ett brott i mängden.

Femte dagen han är försvunnen och troliga gärningsmän gripna. Det ser ju jävligt illa ut det här. En pojke som förlorat sin mor i tidig ålder men möjligen har en lysande karriär som hockeyspelare framför sig; det låter som det skulle kunna vara en mot alla odds-framgångssaga. Men istället bara bråd död.
Citera
2023-10-05, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
För fem år sedan hade en liknande händelse genererat ett mycket större intresse både i media och på Flashback. Fy fan vilket samhällsklimat vi fått där kidnappningar av barn bara är ytterligare ett brott i mängden.

Femte dagen han är försvunnen och troliga gärningsmän gripna. Det ser ju jävligt illa ut det här. En pojke som förlorat sin mor i tidig ålder men möjligen har en lysande karriär som hockeyspelare framför sig; det låter som det skulle kunna vara en mot alla odds-framgångssaga. Men istället bara bråd död.

Många i denna stad har stött på socialtjänsten i Alingsås gång på gång men tyvärr agerar de aldrig innan det är försent.

Jag hoppas att de blir hårt granskade denna gång
Citera
2023-10-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag fick ett PM med hans TikTok som är i bruk. Den finns även ett annat konto länkat i tråden sedan tidigare.

För ungefär en vecka sedan postar han ett klipp som väcker frågor, https://vm.tiktok.com/ZGJcVgTHg/

Jag säger det om och om igen… även om han inte var kriminell så
Klär han sig och heter sig som en.

Och är han en ”poser” dvs bara kör den stilen utan att bära upp det så kommer de andra grabbarna testa honom tyvärr
Citera
2023-10-05, 15:22
Medlem
Ännu en svenne som efterapat dom "coola" blattarna? Då hittas han väl död snart i ett skogsområde som dom andra ungarna.
Citera
2023-10-05, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Enligt hans TikTok som han har så verkar han favorisera en del hiphop-artister som glorifierar droger iaf

Killens TikTok https://www.tiktok.com/@henrik123456700
Skulle säga att det är en ganska normal TikTok för killar i den åldern, absolut inte representativ för någon som sysslar med kriminalitet.
Citera
2023-10-05, 15:26
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist

Oj, ja den sidan av honom låter inte riktigt som den sidan familjen verkar tro om honom.

"Spela denna på min begravning" Kanske han anade vad som var att vänta?
Citera
2023-10-05, 15:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Det finns två olika sidor på TikTok. Den ena visar animerade filmer på folk som tillverkar droger

Sök denna profil på TikTok henrikmyllykoski2
Filmerna verkar vara snuttar ur spel. Det är utlagt 2022 - och även om det spelas en raplåt så ser jag inte vad du ser.
Vi tolkar väl olika helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in