2023-10-04, 23:47
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Usch! Någon du känner /känner igen?

Inte jag personligen
Kusinen min däremot umgås i MC kretsar så det är möjligt att han vet vem det är
Skrämmande att se han prata sexuellt till någon han tror är ett barn på samma gator man själv cyklat och gått längs

Han kommer nog må som han förtjänar framöver
Citera
2023-10-04, 23:59
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Lyssna från 03:20 så hör du att han själv säger att han vet hur dom jobbar
Han förstår hur de jobbar utifrån det Sara berättat tidigare, tolka inte in saker som inte finns- sägs, säger lite om din omvärldstolkning, du borde försöka ta in hela spektrumet, och inte bara se en våglängd åt gången. Då blir det svårt att få en rättvis bild om man lägger till olika våglängder efter varandra, försök se dem samtidigt alla för att ta till sig en komplex bild. Annars kommer du alltid gå fel.
Citera
2023-10-05, 00:04
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Han förstår hur de jobbar utifrån det Sara berättat tidigare, tolka inte in saker som inte finns- sägs, säger lite om din omvärldstolkning, du borde försöka ta in hela spektrumet, och inte bara se en våglängd åt gången. Då blir det svårt att få en rättvis bild om man lägger till olika våglängder efter varandra, försök se dem samtidigt alla för att ta till sig en komplex bild. Annars kommer du alltid gå fel.

Gå fel? Enligt vem? Människor som tycker att vuxna ska få våldta 14 åringar?
Det är svin som han som är problemet inte dumpen
Skjut inte budbäraren
Citera
2023-10-05, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Hotar han INTE med självmord?
"Jag kommer o sätta mig i bilen och köra någonstans och sen kommer jag inte finnas nå mer"
Jag sj är 36 år och förstår mycket väl att man int håll på o diskuterar sex med någon som utger sig för att vara 14

Han sa ju klart och tydligt att han kände till dumpen, han visste hur dom jobbar och visste att det var fel, han har en jävla tur som stötte på dumpen och inte en riktig flicka

Det Sara sa var att dom kan prata efter att den värsta chocken lagt sig och han tänkt igenom det, då kanske han är mer mottaglig till att föra en konstruktiv diskussion om vad han gjort

Vill bara säga att jag beundrar dig för att du förstår det trots att du bara är 36 år. All heder.
Citera
2023-10-05, 04:39
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Skjut inte meej, det är jag som är budbäraren i det här.
Gäddorna får skicka en smartare budbärare. En av dessa 287 kanske har kommit till insikten om hur gäddor och dumpenhatare ska lösa sina problem. Att acceptera människans regler eller lära sig att leva med konsekvenserna. Du är väldigt dålig på det ducky.

Red.
Jag har ett förslag. Alla gäddor kan samlas ihop och spela in en intervju som kan släppas på YouTube där de fortsätter konfrontationerna oavbrutet. De har säkert funderat på vad de skulle ha sagt.

Andra delen kan bestå av hur det är att leva som arbetslös och utan familj och vänner. För att sedan gå längre. Att förklara att 99,99 procent av alla har fel om allt. Att vuxna inte ska vara med vuxna och så vidare.
Finns olika förslag på kanalnamn men undvik helst namn som Gädda söker barn.

Är vi klara nu?
Senast redigerad av sunless 2023-10-05 kl. 04:51.
Citera
2023-10-05, 06:36
Medlem
Någon som vet hur det gick med årets Changemaker?

https://www.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/1053192906034459/?sfnsn=mo&ref=share
Citera
2023-10-05, 07:31
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Någon som vet hur det gick med årets Changemaker?

https://www.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/1053192906034459/?sfnsn=mo&ref=share
Bra att du länkade. Det hålls av svenska kyrkan?

Dumpen deltog i CHANGE MAKERS DAY och det är stort och det ska ha gått riktigt bra.

198k medlemmar på Dumpen! (Facebook) Vilka kommentarer det finns.
Förnekelsen är stark hos gäddor och dumpenhatare men de kan ändå tänka på följande frågeställning.
Hur känns det att vara hatad av alla kvinnor?
(Även barn såklart)

Förvånad över att det inte har dykt upp självmord på ett tag...
Citera
2023-10-05, 07:39
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Är det omöjligt att få skvaller efter Dumpens framträdande på Cirkus i helgen som var? Sara och Patrik kommer ut på scenen som VD för hela Sverige. Big Mama klänning och kamouflagebrallor samt hoodie med dödskalle motiv. Dumplingarna måste lämnat något eftertryck i alla fall. Efterfest?

Gillar Sara men fan vad man stör sig på Patrik.
Vad ska gäddor ha för nytta av skvallret? De kan inte orsaka nån effekt överhuvudtaget. Bara om det gäller deras egna undergång. Ingen vågar inleda rättsprocess. De har förstörda liv men jag tror att de kan göra allt värre så man kan alltid hoppas.
Känner du att BigBear skulle vara profeten?
Citera
2023-10-05, 10:17
Medlem
Bonkers8s avatar
Sån här vigilantism brukar sällan tjäna någon som helst nytta frånsett det uppenbara underhållningsvärdet. Dock avskaffade vi skampålen för några 100 år sedan. Varför Putte och Sara skulle ha rätt att shamea folk på nätet med namn och bild under GDPR är för mig smått obegripligt. Hela projektet är uppenbarligen bara ett fett Salvekvick på Puttes ömma prutt, och det ironiska är att genom att inte gå vidare i livet 50 år efter att hans fishål vandaliserades av en otäck styvfar tillika tränare, som tydligen lade mer fokus på stretching än träning, så låter han ju föRövaren vinna. Alla brottsoffer talar om hur gärningen och gärningsmannen kommit att styra deras liv, och det var först när de kunde gå vidare som de kände att de fick upprättelse. Hela Puttes existens verkar dock kretsa runt hans prutt och det faktum att den ej längre håller Grade A tightness osv. Associerar jag hans namn med A/höjdhopp eller B/spräckta stjärthål? Svaret är B, och det är 100% hans förtjänst, då i princip alla intervjuer med honom jag sett handlat om 10% höjdhopp och 90% blodiga ömmande fispipor. Dags att gå vidare kanske? Eller är det bättre att bli ihågkommen för sin vandaliserade rumpa än för ingenting alls (höjdhoppet är ju meh)? Weirdos kommer det alltid att finnas - det går inte att låsa in allihop. Håll koll på era ungar istället och se till att de inte stämmer dejt med Kakaoinspektör2000 eller Analinkontinental69 så löser det sig av sig självt. Det är mina 10 cents on the issue.
Senast redigerad av Bonkers8 2023-10-05 kl. 10:21.
Citera
2023-10-05, 11:32
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonkers8
Sån här vigilantism brukar sällan tjäna någon som helst nytta frånsett det uppenbara underhållningsvärdet. Dock avskaffade vi skampålen för några 100 år sedan. Varför Putte och Sara skulle ha rätt att shamea folk på nätet med namn och bild under GDPR är för mig smått obegripligt. Hela projektet är uppenbarligen bara ett fett Salvekvick på Puttes ömma prutt, och det ironiska är att genom att inte gå vidare i livet 50 år efter att hans fishål vandaliserades av en otäck styvfar tillika tränare, som tydligen lade mer fokus på stretching än träning, så låter han ju föRövaren vinna. Alla brottsoffer talar om hur gärningen och gärningsmannen kommit att styra deras liv, och det var först när de kunde gå vidare som de kände att de fick upprättelse. Hela Puttes existens verkar dock kretsa runt hans prutt och det faktum att den ej längre håller Grade A tightness osv. Associerar jag hans namn med A/höjdhopp eller B/spräckta stjärthål? Svaret är B, och det är 100% hans förtjänst, då i princip alla intervjuer med honom jag sett handlat om 10% höjdhopp och 90% blodiga ömmande fispipor. Dags att gå vidare kanske? Eller är det bättre att bli ihågkommen för sin vandaliserade rumpa än för ingenting alls (höjdhoppet är ju meh)? Weirdos kommer det alltid att finnas - det går inte att låsa in allihop. Håll koll på era ungar istället och se till att de inte stämmer dejt med Kakaoinspektör2000 eller Analinkontinental69 så löser det sig av sig självt. Det är mina 10 cents on the issue.
Oj då. Har du suttit hela natten med det där. Tog tio sekunder för mig att slå det åt sidan.

Sen är det på tiden att du lär dig styckindelning. Gick du inte i grundskolan?

Vi vill inte ha pedofiler och Dumpen går den rätta vägen som varnar oss.
Pedofilers hjärnor reagerar på våld och offentlig förnedring.

Givetvis mår du bra och njuter av att tänka på barn som blir våldtagna så du är inne i fel tråd också.
Hälsa Gipsy.
Citera
2023-10-05, 12:49
Medlem
Carl Serungs avatar
Vem är det som gömmer sig bakom skärmen som gäddorna försöker fånga?
Är det Patrik och Sara? Eller har dom "anställda" för detta? Att locka gäddorna så att säga.

Citera
2023-10-05, 13:00
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Vem är det som gömmer sig bakom skärmen som gäddorna försöker fånga?
Är det Patrik och Sara? Eller har dom "anställda" för detta? Att locka gäddorna så att säga.

Patrik ids int fiska
Det är Sara och övriga volontärer som lockar dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in