Under natten mot onsdag inkom fyra larm om brand i centrala Säffle. Det handlar bland annat om en tidigare föreningslokal och ett garage. En kvinna i 20-årsåldern har anhållits misstänkt för mordbrand
Julia Vallström, bor på LSS-boendet Rosen på Nytorgsgatan.
Enligt utsago tidigare dömd för liknande brottslighet, ska även suttit på SIS-hem tidigare.
Vad jag hört tar hon inga droger, men verkar dessvärre leva fullt ut som wannabe gangster och kaosar runt ute hela tiden. Försöker se ut som en kille så eventuellt transa också. Är nog säkert att säga att det finns mer än ett fel i det huvudet.
Senast redigerad av Bababax 2023-10-04 kl. 18:25.
Enligt utsago tidigare dömd för liknande brottslighet, ska även suttit på SIS-hem tidigare.
Vad jag hört tar hon inga droger, men verkar dessvärre leva fullt ut som wannabe gangster och kaosar runt ute hela tiden. Försöker se ut som en kille så eventuellt transa också. Är nog säkert att säga att det finns mer än ett fel i det huvudet.
Källa på det? Är detta någon från Säffle? Känner inte till namnet alls
Tittade på tidigare adress gissar att det endera är far/morföräldrar och/ eller adopterade hon och hennes äldre syster som bor kvar där?
Båda kom dit ungefär när de var ett år gamla tyder väl på en mor som inte klarat av mödraskapet utan fallit tilbaka i drogmissbruk tänker jag. Risken finns att Juli@ har sin mors gener iform av att vara destruktiv. 🤔
Hur nära är ni när du sitter på denna informationen?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!