Citat:
Ursprungligen postat av
greta75
Sen lutar jag åt att jag gillar Sacarias. Han var helt orädd för att säga vad han tyckte i syncarna direkt från första programmet (alltid bra tecken) och jag tycker om det jag hör. Och gnället från avsnitt ett är borta, kanske var det bara fejk. Han känns superstabil.
Håller med. Först undrade jag om han skulle bli lite gnällig apropå att Karlsson kom hem från förhandlingarna med "en tjej till", men jag väljer att tolka det som att Karlsson gillar brudar för mycket för att vara förmögen att ta beslut som gynnar gruppen.
Tyckte också om att Sacarias stack ut hakan och ifrågasatte valet av Sara som förhandlingsbyte, och visade tydligt att han tror att djungelgöteborgaren hade varit bättre. Inte mycket att ändra på nu när förhandlingarna är gjorda, men det är bra att Karlsson har lite motstånd även om jag gillar honom med.
Tyckte också storytellingen var kanon när Karlsson stod och sa "Nej men göteborgaren kan ingenting, det såg jag på honom, jag lovar" och så klipps det till att han står och gör upp en efterlängtad eld åt sitt nya lag.