Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-10-04, 02:12
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Vill du bara se lättklädda, unga och vackra tjejer finns det en massa andra program att se. Robinson är inte en skönhetstävling.

Haha, det här verkar ju mer vara biggest loser. Alla är så jävla feta och fula. Killarna är ljusår snyggare i jämförelse. Synd man inte var en bögjävel.
2023-10-04, 02:34
Medlem
Daroniques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vem är den homosexuelle iår? jag är säker för min del ledtråd: han med uppknäppt tröja

Vem är den känslostyrde tjejen iår?

Petra har gått upp i vikt

Årets Robinson ö är Macao
https://www.google.com/search?sca_esv=570067020&sxsrf=AM9HkKneCdEdLirUXmM meDayzdr6sGu3Iw:1696268645523&q=macao&sa=X&ved=2ah UKEwjF97yQ9deBAxUgSfEDHbw0C-sQ7xYoAHoECAgQAQ&biw=1920&bih=912&dpr=1
Macao eller Macau, är en särskild administrativ region på en liten halvö i södra Kina, 65 km väster om Hongkong. Macao är också känt som Magok, Haojing'ao, Xiangshan'ao och Liandao.

Robinson spelas in i Filippinerna så det kan omöjligen vara i Kina.
2023-10-04, 02:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daronique
Robinson spelas in i Filippinerna så det kan omöjligen vara i Kina.
Jag vet, jag skojade, men var öppen för att ön ligger i norra delen av sydkinesiska sjön
2023-10-04, 02:38
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jag avvaktar lite att analysera Robinson.

Men på gränslandet är det ganska enkelt. Jag tror Patrik är en bra gubbe. Carros syrra är en besvikelse, inte alls lika cool och street smart som lillsyrran.

Men de drog verkligen nitlotten när de hamnade med Pelle. Han har samma superalfa-personlighet som Hayes. De är inte superkorkade men långt ifrån självbilden av att de är eftertänksamma och intelligenta. I riktiga Robinson funkar det ett tag men med endast 2 motspelare på ön så blir det snabbt hopplöst. Jag tror det blir drama relativt fort och efter några veckor inser han även själv att det inte kommer funka.

Det blir mycket spännande med Pelle på gränslandet. Bra TV4!

Carro är den äldre av dem. Inte ett dugg lika dock. Emilia är ju fet.
2023-10-04, 02:47
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Hon bredarslade pk-bruden på gränslandet har, precis som många andra tjejer, en fäbless för att uttala ordet bajs. Mycket otrevlig egenskap.
Jag håller med, man säger det med stil, man ska gå och Bajja

Här ser vi Petras mästerhaka
https://hips.hearstapps.com/hmg-prod/images/fullsizeoutput-1514-1548005220.jpeg
som försvann redan under Elitstyrkans hemligheter
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-04 kl. 02:50.
2023-10-04, 02:51
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Tog mig 5 sek att hitta en artikel om gladiatorna där ylva nämns vid namn

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/ka3Ggj/ar-detta-tv-for-barn
Men vi skulle ha bild åså!
2023-10-04, 03:00
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Jag vet mycket väl vem som vinner. Det blir du varse om, om ett par veckor.

Hur kom det sig att "din vän" hade fel om vem som vann förra säsongen då?
2023-10-04, 03:06
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shakyamuni
Ja, man har inte riktigt fått se den där roliga och sköna karaktären som hon kan vara men ge henne lite tid, förhoppningsvis så får vi se henne blomma snart
Här är en liten smakprov för alla som inte vet hur hon är https://www.youtube.com/watch?v=ZUpjRZi3VF8

Skulle det där vara roligt?
2023-10-04, 03:12
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snegda
Vad nickade Ylva i gladiatorerna? Hittar inget om att hon skulle varit med där. Hon är inte heller listad på Wikin.

Hon var deltagare. Inte gladiator.
2023-10-04, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakyamuni
Ja, man har inte riktigt fått se den där roliga och sköna karaktären som hon kan vara men ge henne lite tid, förhoppningsvis så får vi se henne blomma snart
Här är en liten smakprov för alla som inte vet hur hon är https://www.youtube.com/watch?v=ZUpjRZi3VF8
Jag undrar varför hon pratar rinkebysvenska fast hon heter Tillander och har vuxit upp i Vällingby?
2023-10-04, 06:28
Medlem
FetFulElaks avatar
Peder och Pelle - bröder?

I övrigt: vilka sopor.
2023-10-04, 06:36
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag undrar varför hon pratar rinkebysvenska fast hon heter Tillander och har vuxit upp i Vällingby?

Det är en del av VonTilanders image. Hon är världsvan liksom. Alla killar som scannar på Willys är homosexuella. "Han är en tia men scannar på Willys"!

Men hon måste akta sig. Franz Mateo är en obehaglig liten jävel som har börjat intrigera i det tysta & kallar henne för lat. Hon är inte lat. Hennes jobb är att njuta. Franz är farlig. Hoppas de övriga genomskådar honom. Hugh Hefner wannabe, wtf?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in