Citat:
Ursprungligen postat av
Solros89
Systrarna Andersson.
Förut hette Juvelia Hassel, och Belle heter väl Andersson Brännvall. Eller har hon tagit bort Brännvall??
Och Tindra är den enda som bara heter Malm, som sin pappa.
Jag vet inte om J hette Hassel på pappret, men B hette/heter ju Brännvall. Är det en pik mot Simon? Eller har hon tvingat honom att byta efternamn på sin dotter?
Som jag sagt många gånger tidigare - Linn skulle stannat med Marcus och bara lugnat sig lite, så hade hon haft sin kärnfamilj. Jag har satt igång med att läsa igenom Linns blogg(hon hade kunnat bli ett forskningsprojekt!). Läste igår om tiden från strax innan separationen med Marcus fram till att hon mött Gabbe. Innan separationen kunde hon ena veckan skriva att hon och M hade en jobbig period, för att nästa vecka aldrig varit så lyckliga. Hon skrev hela tiden att de båda var så sugna på ett syskon till T. Fast Marcus hade ju uttryckt på sina sociala medier samt i tv-programmet att han ville vänta lite. Sedan(innan separationen) åker hon till Pelle och lägger upp familjebilder på dem med sina respektive barn. Pelle hälsar på en gång efter separationen och när han åkt hem är Linn deppig och förkrossad. Hon ville uppenbarligen bilda familj med Pelle, samt bli gravid direkt. Fast sedan var hon ju bara förkrossad i typ två veckor innan hon blev ihop med Jesper..... Och precis innan Gabbe gjorde entré lägger Linn ut bilder om hennes och Marcus utflykter med Tindra. Fast det är med bilder på Marcus och Linn är så glad. Efter några dagar är hon förkrossad igen. Hon ville nog försöka igen med M. Jan är hennes livs kärlek. Nu läser jag om juli månad 2019. Gabbe och hon ska vänta några år med att få barn, men Gabbe träffar Linns kompis nyfödda och han blir såååå bebissugen.
Hur kan männen i hennes liv inte ha sett vad hon håller på med? Ett mönster jag sett är hur hon på bloggen illa dolt berättar om vad hon snart tänker göra.