2023-10-03, 16:18
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Det fattar vi väl, jag hade gärna anmält IKT för det betydligt farligare armbågen han orsakade blodvite med igår, eller Rieks armbåge mot Besara, men skåningarna är SvFF's gullepojkar så det är waste of time.
Kul att även vrak vaknat upp och insett detta istället för att komma med konstiga anklagelser mot Sveriges mest bestraffade fotbollsklubb.
Citera
2023-10-03, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Kul att även vrak vaknat upp och insett detta istället för att komma med konstiga anklagelser mot Sveriges mest bestraffade fotbollsklubb.

Vilket lag snackar du om? Mest bestraffade?
Citera
2023-10-03, 16:24
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filurifix
Vilket lag snackar du om? Mest bestraffade?
Sluta fjanta dig. Du vet mycket väl att Allsvenskan är och alltid har varit AIK mot inte AIK.
Citera
2023-10-03, 16:30
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Han är varken lång, stark eller snabb. Ingen target och kan varken skjuta eller nicka.

Låter inte direkt som en allsvensk fotbollsspelare

Citat:
Jo, just det. Han var bra i presspelet

Jaha, okej. Men räcker det?
Citera
2023-10-03, 16:40
Avslutad
Erabi borta resten av året. Men vad fan var det för skada egentligen? Foten visst, men dom kan ju skriva lite utförligare?

Trist hursomhelst, hade gärna sett våra mittbackar visa vad det innebär med riktiga muskler och inte bara luft.
Citera
2023-10-03, 17:10
Medlem
Wads avatar
Underkroppsskada.
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Erabi borta resten av året. Men vad fan var det för skada egentligen? Foten visst, men dom kan ju skriva lite utförligare?

Trist hursomhelst, hade gärna sett våra mittbackar visa vad det innebär med riktiga muskler och inte bara luft.
Erabi är bra, men det spelar egentligen ingen större roll att han missar säsongsavslutningen. Kung Trawally är ändå redo att leda segertåget.
Citera
2023-10-03, 17:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Underkroppsskada.

Erabi är bra, men det spelar egentligen ingen större roll att han missar säsongsavslutningen. Kung Trawally är ändå redo att leda segertåget.
Trawally & Saidi FTW!

Just Saidi gjorde faktiskt 5 mål för Degerfors.

Däremot skulle jag ljuga om jag inte erkände att Dukanovic skrämmer mig litegrann.
Citera
2023-10-03, 17:33
Medlem
Citat:

Det såg ju inte så allvarligt ut, men saker kan ju smälla ibland, ledbandsskador i fötterna har jag erfarenhet av själv bla ifrån fotboll, men det har tagit typ en månad, är det allvarligt kan det kanske krävas 2 månader?

Edit:

Sjukskrivningens längd varierar beroende på typ av ingrepp och vilket slags arbete du har men ofta behövs minst tre veckors vila. Tungt stående/gående arbete kräver ofta två till tre månaders sjukskrivning.
Citera
2023-10-03, 17:46
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Låter inte direkt som en allsvensk fotbollsspelare
Jaha, okej. Men räcker det?

Du skulle kunna beskriva Busquets eller Müller på samma sätt, ändå skulle de göra kaos med Allsvenskan. Oliver Berg är teknisk och smart och är en toppspelare i allsvenskan när han spelar i ett system som passar honom, Djurgården var en mismatch.
Citera
2023-10-03, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Du skulle kunna beskriva Busquets eller Müller på samma sätt, ändå skulle de göra kaos med Allsvenskan. Oliver Berg är teknisk och smart och är en toppspelare i allsvenskan när han spelar i ett system som passar honom, Djurgården var en mismatch.
Nu lugnar vi oss lite. Killen är 30 bast och har 1 eller 2 ok säsonger i sin karriär. För det mesta har han varit en alibispelare i lag som GIF Sundsvall. Eller är han ett missförstått geni som bara Rydström förstår..?
Citera
2023-10-03, 19:55
Medlem
Skarparattarns avatar
Vilken jävla avslutning det kommer bli Häcken-Malmö i näst sista omgången och Malmö-Elfsborg i sista omgången.
Citera
2023-10-03, 20:33
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Vill bara tydliggöra att jag bara skojade igår när jag skrev att jag skulle anmäla Strand för hans slag. Jag är oskyldig till den anmälan som kommit in från privatperson,
Den här var ändå lite rolig.

https://twitter.com/ringvagen/status/1709229884201984181?s=46
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in