Citat:
Ursprungligen postat av
Africagonzo
Du bekräftar att du är ett trollkonto eller är det bara ett manifest över din drömvärld och din världsbild?
Du måste väl se ironin med att ni rysstroll har insisterat i åratal att väst är russofobt och att väst vill att Ryssland kollapsar och bryts isär i massa små regioner; och nu har ni lyckats provocera fram exakt detta (förutom att russofobi betyder rädsla och rätt ord är hat; ett kompakt hat som kommer att sitta i generationer mot allt ryskt).
Ryssland har fått alla eftergifter som finns under himmel och jord sedan 1991. Eftergiftspolitik har inte fungerat. Vi har sett hur denna film slutar när det försöktes med den mustacheprydde misslyckade konstnären på 30-talet. Denna gång är det inte ens dyrt, utan det är fikapengar som krävs i väst för att besegra Ryssland.
Citat:
Ursprungligen postat av
Africagonzo
Jag utgår ifrån att det inte är du som kommer att ligga i skyttegravarna utan att det är någon annan som ska stoppa ondskans imperium och du hejar på via forum.
Ja, så är det; jag behöver inte lyfta ett finger eller ta några risker utan bara skicka lite småpengar tillsammans med alla andra i fria väst. Det ukraina behöver är inte mer soldater utan mer krigsmateriell för att skjuta av alla ryska turister. Sedan kan jag gotta mig i alla fina videos där ryssar dör av splitter i sina skyttegravar. Det här är mer av en self-own än du tror; att inte stödja Ukraina leder till att fler ukrainare kommer att dö. Även om man på något sätt skulle förmå ukraina att lägga ned vapnen (hur man nu skulle kunna göra det) så är det bara att lyssna på Gubarev så förstår du att Ryssland planerar att utrota alla som inte anpassar sig till det ryska oket. Det är alltså ren nytta och nöje att stödja Ukraina; det är därför det finns ett kompakt, närmast 100%-igt stöd för det förutom bland misslyckade vatniks of visa sorters "svärjevänner".
Jag upprepar, århundradets investering är att skänka vapen till Ukraina. Tänk vad det skulle bespara när Ryssland upphör.
För övrigt är rysshat så mainstream och socialt acceptabelt och rumsrent att vi på jobbet skickar roliga videos där ryssar dör till varandra. Igen, grattis; ni rysstroll har arbetat idogt i ett och ett halvt år för att förtjäna detta hat.