2023-09-30, 21:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Å antagligen lär jag halshuggas...men hur är det ens möjligt att hon kan nedvärdera folk som dricker, röker eller är si-å-så.
Kan hon inte förstå att hennes eget begär med män å sjuklig bekräftelsebehohov är minst lika likställt?!
Hennes bekräftelsebehov är säkert också en stor del i att det är så viktigt att ha barn, flera, gärna många. Det är det säkraste sättet för henne att få kärlek.
Citera
2023-10-01, 00:01
Avstängd
HeligaBrittas avatar
När hon filmar sina ungar och alla springer runt henne blir jag helt yr tappar räkningen det ser ut som en hel förskoleklass på 5-6 ungar. 3 ungar är så mycket.
Citera
2023-10-01, 04:25
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Det är inte attraktivt att vara hjälplös Linn.
Sätt upp gardinstänger själv, en vägg själv, flytta ett kylskåp in till väggen själv, en lampa SJÄLV.

Du behöver ingen man för att klara dig själv påstår du, visa det då.

Den var klockren.

Grym redflag. Att vara hjälplöst handikappad. Å att basunera ut det på sociala medier är riktigt tragiskt.
Citera
2023-10-01, 05:38
Medlem
OneTaps avatar
en kompis sa att hon e gravid igen. stämmer de? nån som vet? =)
Citera
2023-10-01, 06:25
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
När hon filmar sina ungar och alla springer runt henne blir jag helt yr tappar räkningen det ser ut som en hel förskoleklass på 5-6 ungar. 3 ungar är så mycket.

Och att ungarna springer runt på något fält i fluffiga klänningar, ser ut som på 1800-talet. Linn har väl förvisso en syn på familj, relationer och kön likt det man hade på 1800-talet.

Vilken jävla skitig bil hon hade
Citera
2023-10-01, 08:27
Avslutad
Tror ni inte nästa unge kommer bli en ivf med lånade spermier?
Jag menar, inte ens hon vill väl ha en babydady nr 4 som det riskerar att ta slut med innan bebisen fyllt 1?
Citera
2023-10-01, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Det är inte attraktivt att vara hjälplös Linn.
Sätt upp gardinstänger själv, en vägg själv, flytta ett kylskåp in till väggen själv, en lampa SJÄLV.

Du behöver ingen man för att klara dig själv påstår du, visa det då.
Håller med. Hon sabbar ju för sig själv när hon håller på så där, hon skrämmer bort både män och framtida arbetsgivare. Samt att hon förmedlar till sina barn att det är helt ok att vara 25 år och inte klara att putta in kylskåpet till väggen.

Och varför behöver hon en elektriker för att sätta upp en lampa? Finns väl ingen som tar ett sånt uppdrag. Varför frågar hon inte en kompis, sin syrra eller morsa?
Citera
2023-10-01, 11:36
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Hon ser rund ut i ansiktet på sin bild i morgonrock. Nu har jag förstått att det är de platta ögonbrynen och de små ögonen tillsammans med stor näsa som .
Citera
2023-10-01, 12:05
Medlem
”Sovmorgon för vissa, här gick vi upp 6.30”
Hon kommer verkligen få problem att klara arbetslivet om hon tycker att 6.30 är tidigt.
Citera
2023-10-01, 12:45
Medlem
MissTrisstesss avatar
Brukar ALDRIG kommentera folks utseende, men kan inte låta bli nu. Hennes händer på senaste go'morronbilden på IG är de mest läskigaste jag skådat. Hur är det ens möjligt?!
Citera
2023-10-01, 12:48
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piptaz
Tror ni inte nästa unge kommer bli en ivf med lånade spermier?
Jag menar, inte ens hon vill väl ha en babydady nr 4 som det riskerar att ta slut med innan bebisen fyllt 1?
Jo hon kommer hitta en ny, bli gravid, gifter sig för att det sedan tar slut inom ett år.
Citera
2023-10-01, 16:18
Medlem
Varje frågestund 🤣😂

Hur gammal är du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in