2023-09-30, 16:55
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elekensa
Med den truppen Ten Hag tog över är det ännu mer imponerande då...
Ställ upp trupperna gentemot varandra..
Citera
2023-09-30, 17:47
Medlem
Vanstertrollets avatar
Hah. Ni önskar att vi är dåliga.
Citera
2023-09-30, 18:05
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean
Wolves-City
Om man tappar 2-0 mot Ipswich (slutade 3-2 till Ipswich) och gav ett intryck av att vara helt utan självförtroende, då tror jag inte City är rätt motståndare att få tillbaks självförtroendet?

Tror mycket på City i den matchen.

Bournemouth-Arsenal:
Intressant match detta - tycker B'mouth har en positiv hållning till spelet, men man vill ofta lite mer med bollen än vad man klarar av. Arsenal tycker jag fortfarande behöver visa att dom är det där topplaget dom flesta av oss såg dom som innan säsongen startade. Tror (tyvärr för alla Arsenal-fans) att det kan bli poängtapp idag.......
Que?
Senast redigerad av Generalandersson 2023-09-30 kl. 18:09.
Citera
2023-09-30, 18:08
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Que?

Ni mötte fucking Bournemouth…
Citera
2023-09-30, 18:10
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean
Wolves-City
Om man tappar 2-0 mot Ipswich (slutade 3-2 till Ipswich) och gav ett intryck av att vara helt utan självförtroende, då tror jag inte City är rätt motståndare att få tillbaks självförtroendet?

Tror mycket på City i den matchen.

Bournemouth-Arsenal:
Intressant match detta - tycker B'mouth har en positiv hållning till spelet, men man vill ofta lite mer med bollen än vad man klarar av. Arsenal tycker jag fortfarande behöver visa att dom är det där topplaget dom flesta av oss såg dom som innan säsongen startade. Tror (tyvärr för alla Arsenal-fans) att det kan bli poängtapp idag.......

Citat:
Ursprungligen postat av GeneralAndersson
Que?

:-) Nej, aldrig riktigt nära.....
Citera
2023-09-30, 18:10
Moderator
zanteras avatar
Säger ju mer om kvaliteten på Bournemouth än Arsenal ärligt talat.
Citera
2023-09-30, 18:13
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Säger ju mer om kvaliteten på Bournemouth än Arsenal ärligt talat.
Är dock mäktigt att förlora på hemmaplan med enbart ett mål mot the almighty Crystal Palace!
Citera
2023-09-30, 18:16
Medlem
Free12s avatar
Viktigt att ta tre poäng igen efter att ha förlorat mot ligans två bästa lag
Citera
2023-09-30, 18:18
Medlem
United har ett gigantiskt problem med Höjlund. Om han inte funkar och inte kan göra mål så måste de ha in en ersättare så snabbt som möjligt, och det blir nog inte lätt i januarifönstret.
Citera
2023-09-30, 18:23
Medlem
HycklarSveriges avatar
Arsenal krossar Bournemouth (ingen bragd, jag vet) och City förlorar mot Wolves, bara en poäng skillnad nu. Det enda som kan göra denna lördagen bättre är om Liverpool spelar lika mot Tottenham, så Arsenal behåller andraplatsen.
Citera
2023-09-30, 18:27
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Arsenal krossar Bournemouth (ingen bragd, jag vet) och City förlorar mot Wolves, bara en poäng skillnad nu. Det enda som kan göra denna lördagen bättre är om Liverpool spelar lika mot Tottenham, så Arsenal behåller andraplatsen.

liverpool har bättre målskillnad så man kommer att putta ner arsenal
Citera
2023-09-30, 18:37
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
United har ett gigantiskt problem med Höjlund. Om han inte funkar och inte kan göra mål så måste de ha in en ersättare så snabbt som möjligt, och det blir nog inte lätt i januarifönstret.

Har inte United ett gigantiskt problem med allt?

Skrev det när Höjlund värvades dyrt, det är en jävla press på omedelbar succé på en 19-åring som innan gjort ett par baljor i Serie A.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in