Citat:
Ursprungligen postat av
Ki
Man kan inte läsa en dagstidning eller se på nyheterna utan att höra mänskor som ondgöra sej över brottsutvecklingen. Och alla verkar så rädda. Jag finner mycket större anledning att oroa mej för att jag eller någon som står mej nära ska få cancer eller råka ut för en olycka.
När de kommer till kriminaliteten så är de väl mest synd om dom kriminella själva?
För mej känns uppståndelsen mest som populism. Och nu vill man dessutom utvisa oskyldiga mänskor! Jag menar hur många invandrare är egentligen kriminella? Vi pratar om en fraktion av en promille.
Och nej jag röstar inte åt Vänster.
Tror inte att svenskar är rädda för brott, för då hade de väl gjort nåt åt den
importerade avvikande brottslighetstatistiken för länge sen
Men för att vara konkret så är kultur beteende och grupptillhörighet nåt som går i arv och i gener
samt inte minst statistiken ifrån svenska folket
Importerar man då avvikande statistik på detta att brottsligheten som är importerad är betydligt mycket mer och värre och kostar och bekostar oss mer än svensk brottslighet. Så är ju det ett sunt och gott tecken på att man har koll på sin kultur och folk och vill bevara detta och ta bort avvikelsen
Antingen har du ingen koll på din natur och kultur eller så kvittar det för dig vilken sida man står på. Det kan ju knappast va synd om dom kriminella om dom skadar oskyldiga inkl att folk ska betala onödig skatt för importerad kriminalitet