2023-09-22, 16:10
Medlem
LSS-Bubbas avatar
Finns det fler bilder på henne (utan luvan)?
Citera
2023-09-22, 16:56
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LSS-Bubba
Finns det fler bilder på henne (utan luvan)?

hon tog av sig på tiktok men vet inte om det va hon
Citera
2023-09-22, 16:58
Medlem
LSS-Bubbas avatar
Synd..... Jag gissar på att de porrbilder jag sett bara är en random tjej med någorlunda lik kroppsbyggnad som Fröken Snusk, med en huva på sig? För att försöka få till det att det är FS.
Citera
2023-09-22, 23:41
Avstängd
Citat:
Synd..... Jag gissar på att de porrbilder jag sett bara är en random tjej med någorlunda lik kroppsbyggnad som Fröken Snusk, med en huva på sig? För att försöka få till det att det är FS.

Länka så ska jag avgöra
Citera
2023-09-28, 22:40
Medlem
https://vm.tiktok.com/ZGJv9Kgdf/

Kolla videon där har ni eran bild
Citera
2023-09-29, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konrad2341

fortfarande inte den bruden
Citera
2023-09-29, 15:16
Avstängd
Citat:

Fel tjej.
Citera
2023-09-29, 16:15
Medlem
Citat:

Ja, det är ju inte så svårt att fejka, egentligen. Ser man ut som lite av en fläskfia, pratar med borderline Liiidiiingööö-dialekt och bär en rosa mössa med hål i så kan man utan vidare passera som den här tjejen. Jag menar hon kan ju ändå inte sjunga, så det är ingen duglig diskvalificerande faktor i scenariot ovan.

Gud vad pinsam hon är, såg en video när hon blev stoppad av polisen och i sann tonårsrebellisk ton gör en grej av "min rätt att inte legitimera mig". Missförstå mig rätt: jag är en f.d. småkriminell rättshaverist som inte gillar att bli stoppad heller, men jag håller käft, gör som snuten säger och hoppas att det är över så fort som möjligt... Skulle aldrig börja tjafsa, för har man haft med polisen att göra ett par gånger lär man sig snabbt att det alltid tar längre tid och slutar sämre än om man bara lägger band på sig själv.
Citera
2023-10-01, 11:10
Medlem
Det är inte fel tjej men vill ni tro det så. Jag har efterfesta med hennes ”manager” eller liknande av en slump och han sa Felicia men men
Citera
2023-10-01, 20:16
Avstängd
Citat:
Det är inte fel tjej men vill ni tro det så. Jag har efterfesta med hennes ”manager” eller liknande av en slump och han sa Felicia men men

Klart han sa så. Det är inte hon.
Citera
2023-10-04, 22:06
Medlem
Fröken snusk bor runt lillsjöbacken i bromma villket är området där hon plockas upp utav martin björk lyckades ta fram regnummer från bilen framför
Citera
2023-10-04, 22:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av IFoundedyou
Fröken snusk bor runt lillsjöbacken i bromma villket är området där hon plockas upp utav martin björk lyckades ta fram regnummer från bilen framför

Nej de har sin lokal där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in