Citat:
Ursprungligen postat av
Barbie27
Men vi befinner ju oss praktiskt taget i ett inbördeskrig. Det skjuts ju överallt. Sverige är en krigszon. Har det undgått dig? Jag har rent mjöl i påsen så allt för att stävja detta våld är välkommet enligt mig. Då.får det bli övervakning, censur och lagar. Detta måste upphöra.
Inget jag upplevt.
Sluta umgås i kriminella kretsar, missbruka o.s.v. så kommer du inte knappt uppleva någon skillnad från hur Sverige var för 20 år sedan. Även då hade vi våra issues med gäng, missbruk och dylikt, precis som alla länder.
Varför har länder där det är lika mycket eller mer invandring inte samma problem som vi har?
Jag menar inte att vi inte bör göra något åt kriminaliteten o.s.v. den behöver stävjas givetvis, men vissa människor här lever i en alternativ verklighet, Sverige är en krigszon där det skjuts överallt? jo tjena.

skjutningar och kriminaliteten är högst limiterad till sådana miljöer där gängen och kriminella opererar.
Tycker det är lika tryggt som i Spanien och Danmark här. Även om det finns issues vi bör jobba på så överdriver ni något enormt.