2023-09-28, 13:48
Medlem
Svårt å hänga med nu allt som händer.

Men om jag förstått det rätt. Så är gm med i bronätverket och antar dom eller gm iaf står på jordgubbens sida i den interna konflikten i fox och därav sköts?
Citera
2023-09-28, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematikern11
Han har haft händelser på sin instagram samt bilder där han skriver free barry. Barry var misstänkt medverkande i det mordet som skedde i skogås där en 15 åring blev skjuten i huvudet.

Han kände Barry. Enligt uppgift ska de umgåtts igår.

Edit: rättelse: dagen innan mordet, dvs i tisdags.
Senast redigerad av MahatmaGunnar 2023-09-28 kl. 14:01.
Citera
2023-09-28, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
En annan fox medlem har kidnappats till skogen 😳 de kmr ut senare säkert
Vem
Citera
2023-09-28, 14:12
Medlem
Flintis svensk som kör bilen ser nöstan ut som elias även fast jag vet de inte han. Utan mask hur kan man riskera livstid fängelse för att döda adouli utan en mask? Inget personligt bara för pengar man riskerar fängelse i minst 20 år. Han kunde åtminstone haft mask. O det sitter ingen i passagerarsätet fram så det är föraren som avrättar adoli.
Senast redigerad av Abzid 2023-09-28 kl. 14:16.
Citera
2023-09-28, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Flintis svensk som kör bilen ser nöstan ut som elias även fast jag vet de inte han. Utan mask hur kan man riskera livstid fängelse för att döda adouli utan en mask? Inget personligt bara för pengar man riskerar fängelse i minst 20 år. Han kunde åtminstone haft mask. O det sitter ingen i passagerarsätet fram så det är föraren som avrättar adoli.

Han ser ut som arab kurd.
Citera
2023-09-28, 14:34
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Jag diskuterar varför någon sköt ihjäl en annan Sanningen svider kanske.

Vet man något motivet? Heder?
Citera
2023-09-28, 14:47
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Jag diskuterar varför någon sköt ihjäl en annan Sanningen svider kanske.

Vet man något motivet? Heder?

Finns en film på youtube ”Adouli döds video” den har en text
Citera
2023-09-28, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertilkarlos
Känns som han blev dit lurad till bilen om han blev skjuten i ansiktet. Annars vad gjorde han så nära bilen . Han har säkert ståt o prata med passagerare framme sen passade han bak öppna dörren o skjuta han

Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Finns en film på youtube ”Adouli döds video” den har en text
Lite besviken över videon faktiskt, man ser ingenting
Citera
2023-09-28, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarDenStore2

Inte ens ljud ju
Citera
2023-09-28, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaspuh
Nej eftersom att han inte reagerar när han blir skjuten i skinkan så är min gissning att han redan vid det tillfället förlorat medvetandet eftersom att han inte reagerar.

Ingen som reagerar med adrenalin i kroppen. Varför tror du många som blir skjutna knappt vet om det förrän långt efter? Han var inte död när han låg där. Man ser mycket väl att han försöker skydda huvudet…
Citera
2023-09-28, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarDenStore2

Du ser massor. Killen är redan skjuten men lever fortfarande då avlossar skytten ett par skott till och de drar från platsen. Syns ju även vilken bil de kör, så den borde polisen kunna hitta. Killen som skjuter sitter i baksätet så man kan anta att det är en förare också och eventuellt fler personer. Normalt sitter de 4 i bilarna när de kör runt. Ofta dyra bilar som Mercedes.
Citera
2023-09-28, 15:16
Medlem
Men okey räven och jordgubben krigar men vad hände med greken har helt missat allt där. Har han gett upp eller lämnade alla honom ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in