Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Man kan nästan börja misstänka att du själv är onykter?
Sådana här texter skrivs av barnrumpor. Du beter dig inte som en vuxen person man kan ta på allvar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
I det aktuella fallet i USA har en ung nykter drogfri bilförare varit inblandad i en trafikolycka, menar du att ingen skribent får påpeka detta?
Borde inte det faktum att han var nykter och drogfri öka sannolikheten för att olyckan kan ha berott på ett tekniskt fel på bilen?
Har du några tankar kring denna hypotes?
Jag har inte skrivit att man inte får säga det. Märkligt att du inte kan läsa en enkel text och fårstå vad det står. Jag säger att dte är ingen ide att argumentera emot ett påstående som ingen har presenterat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Du skriver ju själv att han hade rätt att köra, vart handledaren sedan tog vägen vet väl ingen just nu?
Åter igen visar du att dui verkar har riktigt svårt att förstå de enklaste saker. Med ett övningskörningstillstånd får man köra MED handledare. Förstår du inte vad med betyder? Utan handledare får man således inte köra. Han hade inte handledare med och då får man INTE köra. Jag är ledsen men jag kan inte förklara detta enklare. Det verkar fortfarande vara för komplicerat för dig att förstå.