2023-09-27, 22:58
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/hyJs9RXKUhQ?si=cd6k0unl3uu7J7Ci
Familjevlogg, innan allt brast... 25/6 2023
Han är så otroligt uppslukad av sig själv.
Jag hoppas Julia och Chloe får det bra, Christofer lär inte bli långlivad i storstan eller som pojkvän till Linn3a.
Litar hon på honom?
Jag blir irriterad över allt han ska häva i sig hela tiden, har han binnikemask eller?
Han behandlar sina nära så vidrigt.

Fyfan vad ful han är. Mår illa när jag ser snubbar med långt hår. Hans hår är flötigt som fan droppar fett och svett från det inprincip konstant och håret hänger ner nedanför nacken..
Har för mig att det redan var slut där men dom hade redan en bokad resa o var tvungna att slutföra den eller hur var det?
Citera
2023-09-28, 00:44
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Fyfan vad ful han är. Mår illa när jag ser snubbar med långt hår. Hans hår är flötigt som fan droppar fett och svett från det inprincip konstant och håret hänger ner nedanför nacken..
Har för mig att det redan var slut där men dom hade redan en bokad resa o var tvungna att slutföra den eller hur var det?

Ja det ser ut som han hällt en fritös över skallen med tanke på hur flott äckligt hår han har och röd som en babianröv i nyllet.

Varför han har långt hår är nog att han passar väl på nu innan det är försent inom en mycket snar framtid pga hans hårfäste har kapitulerat och drar sig bakåt.
Citera
2023-09-28, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta

Kommer domen idag??
Citera
2023-09-28, 06:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
Kommer domen idag??
Klockan 11:00 meddelas domen.
Citera
2023-09-28, 08:53
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Ja det ser ut som han hällt en fritös över skallen med tanke på hur flott äckligt hår han har och röd som en babianröv i nyllet.

Varför han har långt hår är nog att han passar väl på nu innan det är försent inom en mycket snar framtid pga hans hårfäste har kapitulerat och drar sig bakåt.

Jag flabba så frukostkaffet spruta ur munnen på jobbet.
När man ser den bilden framför sig, så stämmer det verkligen. 🤣
Citera
2023-09-28, 08:53
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoraTheExplorer
Christofer är min bror, en redig karl!
Ni är bara avund/psyksjuka.

Men Lilla vän det är ingen här som vill ha skuldbergs liv eller se ut som honom. Över min döda kropp! Helvete heller! Vi tycker helt enkelt inte om honom pga hans vidriga karaktär och sätt. Hur han snackar så jävla mycket skit om allt o alla men är VÄRRE själv. Ett totalt bottenskrap. Det kan faktist vara så enkelt som att skit ska skit ha även ifall du gärna vill tro att folk avundas för att det skulle få er att känna er bättre men så är inte verkligheten!
Citera
2023-09-28, 09:04
Avslutad
Det slog mig plötsligt att Christofer är oerhört lik Cl@es M@lmberg, lika som bär.

Christofers farsa har mycket hår, så arvsanlaget för höööga vikar, kommer från modern.

Hur kommer han brösta en fällande dom?
Eller ve och fasa, en friande dom?

Snart vet vi
Citera
2023-09-28, 09:22
Medlem
Citat:
Det slog mig plötsligt att Christofer är oerhört lik Cl@es M@lmberg, lika som bär.

Hahaha ja nu när du skriver det så. Det stämmer dom är rätt lika.
Citera
2023-09-28, 10:04
Medlem
Citat:
Klockan 11:00 meddelas domen.

Någonting inom mig säger att han kommer att frias från allt då han har talet med sig. Dessutom verkar han totalt obrydd om det och varit självsäker i sina videos.

Vi får se om en timme.
Citera
2023-09-28, 10:24
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Någonting inom mig säger att han kommer att frias från allt då han har talet med sig. Dessutom verkar han totalt obrydd om det och varit självsäker i sina videos.

Vi får se om en timme.

Att han är säker är mer att han inte förstår att man inte får ha droger i sitt förvar. Det går inte att säga att "jag håller det åt en kompis" och "jag har inte köpt det i Sverige". Men jag förstår att han är en person som måste "never back down" från sitt luftslott. Om han skulle bli dömd är det inte många annonsörer som vill synas med honom på te x YouTube. Kommer han gå ner på 5kr per 1k visning oskattat? League shadow raid är de enda som vill synas med honom?
Citera
2023-09-28, 10:36
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:

Christofers farsa har mycket hår, så arvsanlaget för höööga vikar, kommer från modern.

Hur kommer han brösta en fällande dom?
Eller ve och fasa, en friande dom?

Snart vet vi

Chrppa K har duckat frågan helt och kommer falla hårt OM det blir en fällande dom. Man ser att det är samma konton som ryggdunkat Rask i alla år nu också ryggdunkar Chrippa. Samma skrot o korn OM han blir dömd. Hans "genuina" följare gillar inte Chrippa längre och han flexar att 14-åringa tjejer ska få memmos... Det ÄR hans nya följarskara som den TikTokare han är. Han kanske "TikTok-dansade" sig genom rättegången som han sa till Cluee? HAHAHAHAHAHHAH
Senast redigerad av kanblikul 2023-09-28 kl. 10:55.
Citera
2023-09-28, 11:10
Medlem
HeroicDozes avatar
Domen ska ju ha släppts klockan 11, är den nån som har den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in