2023-09-27, 22:46
Medlem
AccuratePeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Är varenda äcklig negerunge som rappar ansluten till någon av sidorna i räv-jordgubbe-kriget?

Inte mig emot. Det kan ju betyda utrensning av hundratals av dessa värdelösa immigranter. För hederligt folk gäller då, vistas inte i närheten av negrer, araber, somalier och annat menafolk. Kulorna kommer vina åt alla håll ett bra tag framöver.

De flesta som berör gangsterrappen är kopplade till något tyngre nu för tiden. Finns många rappare där ute som sitter inne på ett berg av låtar men som inte vågar släppa skiten då de inte vill bli måltavlor.
Citera
2023-09-27, 22:46
Medlem
ZtarZcreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardemumma16
Enligt rättsväsendet så var han en talang på att bli misstänkt för misshandel, grov misshandel, rån, stölder, narkotikabrott.

Han har fått den vård som alla politiker pratar om av socialstyrelsen. Men varför läkte han inte? Ja, kan det bero på att unga kriminella i nätverksmiljö inte tar åt sig av den hjälp dem får, alla miljoner kronor som läggs på att dem ska bli hederliga medborgare.

Tragiskt att han skulle behöva smaka bly, men vissa verkar inte vilja leva på andra sätt.

Funkar inte med LVU what so fucking ever! Hela systemet är trasigt! När föräldrarna tappr greppet så är det kört helt enkelt!

Fyfan att skatten går dit, jag spyr på detta äckliga misslyckade land.
Citera
2023-09-27, 22:47
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Varför är denna skjutningen så speciell jämfört med de andra senaste 3 veckorna?

För att det var i Sthlm och milfEva som är mamma till Hampus har fått nog av en bortskjuten blatte mitt framför sin 12 årige sons ögon.

Samma händelse i Kristianstad är helt ointressant.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Jag har inte riktigt hängt med i svängarna kring räven och jordgubben. För några år sedan var det shottaz och dödspatrullen som slaktade varandra. Är de gängen borta nu eller är de också inblandade i det aktuella gängkriget på något vis?
De flesta sitter inne eller är döda. Numera så är kriget mer bland de yngre men de gängkriget kommer inte ens i närhet med Räven vs Jordgubben. Detta som sker just nu är någonting som aldrig har skett i svensk historia…
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Jag har inte riktigt hängt med i svängarna kring räven och jordgubben. För några år sedan var det shottaz och dödspatrullen som slaktade varandra. Är de gängen borta nu eller är de också inblandade i det aktuella gängkriget på något vis?

Dödspatrullen och shottaz är ingenting gemför med det här kriget, Foxtrot konflikten kommer gå ner i historien nog den största konflikten Sverige nånsin beskådat.
Citera
2023-09-27, 22:48
Medlem
TurboRunkarens avatar
swedencrime på insta har lagt ut en längre del av videon
Citera
2023-09-27, 22:49
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvabytesyahoose
För att det var i Sthlm och milfEva som är mamma till Hampus har fått nog av en bortskjuten blatte mitt framför sin 12 årige sons ögon.

Samma händelse i Kristianstad är helt ointressant.
Vem är Milfeva och vem är Hampus?
Citera
2023-09-27, 22:51
Medlem
Migerationsverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboRunkaren

Dom som filmat är stolpskott och kommer att gola ner sig själva.
Citera
Medlem
Det filmades och filmen sprids. Trots all teknik som finns tillgänglig kommer polisen aldrig ens få en hum om vem som filmade eller sköt.
Citera
Medlem
https://streamable.com/5vrmjk
En längre video, här ser man bilen samt chauffören.
Citera
2023-09-27, 22:52
Medlem
Asap Rocky med han

https://www.instagram.com/reel/CxtXt...ZhOTFlYzFmZQ==
Citera
2023-09-27, 22:52
Medlem
ZtarZcreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboRunkaren

Ser ut som en Toyota, eller? Ljudlös hybrid..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in