Citat:
Ursprungligen postat av
Bertil.1987
Det handlar inte om det, jag är helt enkelt inte intresserad av barn
Jag blir snart 40 och lockas mycket mer av en 30 åring än en tonåring
Jag känner ingen attraktion till barn, sexuell aktivitet med barn lockar mig inte och dom vuxna som känner det och inte kan kontrollera sina impulser bör i min mening helst låsas in
Vad EU gjort för bedömning är helt irrelevant, vad dumpen gör är att försöka väcka opinion för att ändra lagen i den riktning dom anser lagstiftningen bör gå i den här frågan
Gratulerar till att du inte är intresserad av barn som majoriteten inte är, men nu handlar det inte om dig, jag är intresserad av Ford Mustang, och så länge jag inte gör något olagligt angående det intresset så bör inge bry sig om det. Lika så de som intresserar sig sexuellt för barn och inte gör något olagligt angående det, så, men det tveksamma med Dumpen är att man inte vet om de skulle göra något olagligt utan deras smör och marmelad.
Du är inte intresserad av barn och det är illa om det gäller biten där sex inte ingår, om något barn frågar vad klockan är, är du en som skriker "skit på dig"?
Dumpen har väckt opinion, så varför fortsätter de, de kan knappast väcka mer opinion, i stället tröttnar folk och det blir kontraproduktivt, Dumpen ses mer och mer som suspekt.
Betänk också på att de länder som har Saralag inte är med i EU. Så det kan bli svårt att få till Saralagen.