Citat:
Ursprungligen postat av
Pilla74
Västvärlden och Ukrainska förband lider enorma förluster och det vet du. Vad är anledningen att hålla ångan uppe att Ryssen förlorar här på FB? Finns det någon rimlig förklaring till detta? Det "hjälper" ju inte Ukraina på något sätt, eller tror du det?
Har någon sagt att Ukraina inte har förluster?
Som pro ryss som du är , berätta , vad borde Ukraina göra? Lägga ner sina vapen? Låta dig erövras av ryssarna?
Självklart ska Ukraina försvara sig.
Du försöker konstant med stt det är lönlöst av Ukraina att försvara sig. Att dom lider stora förluster. Att motoffensiven misslyckas.
Men du vet själv att den inte har det. Ni ryssar trycks tillbaka konstant varje dag.
Om du tycker Ukraina har stora förluster, vad säger du att ni har? Katastrofala enorma förluster.
Ni har visat hela världen att er militär är värdelös. Vapensystemen är ett skämt. Ni ber Nord Korea om hjälp. Så pass lågt har ni kommit.