Det där tror inte jag är MM’s butik.
”Flowers and garden” (vattenkannor &hinkar) har hon aldrig visat inte bordet de står på heller.
Skylten är inte hennes skrivstil och dessutom på engelska. De stora siffrorna i bakgrunden finns ingenstans i krimskrams butiken
Så vad gäller MM’s butik så lär hon hänga kvar ett tag till.
Det där tror inte jag är MM’s butik.
”Flowers and garden” (vattenkannor &hinkar) har hon aldrig visat inte bordet de står på heller.
Skylten är inte hennes skrivstil och dessutom på engelska. De stora siffrorna i bakgrunden finns ingenstans i krimskrams butiken
Så vad gäller MM’s butik så lär hon hänga kvar ett tag till.
Bilder tagna från nätet för att visualisera och anonymisera. Oavsett lokal
Senast redigerad av vichy6 2023-09-26 kl. 17:38.
Mytomanen kan väl inte sälja lokaler som hon inte äger? Eller är det BRF Flygbryggan som försöker sälja?
En annons om en butik/ affärsrörelse som är till salu. Står inget om att det är en fastighet eller lägenhet som är till salu. Mys eller någons annans lär visa sig.
Något skumt måste det väl vara. För den butiken vi spekulerar om vill ju inte tala om var den ligger. Varför är den så mystiskt? En bild måste väl en köpare få se innan vet om man är intresserad. Priset är väl för inventarier, kassan.mm.
"Inventarielista upprättas av säljare och köpare vid köp/överlåtelse"
Hur mycket porslin och hur många vaser har fått fötter och förflyttat sig hem till butiksägaren? Om det nu är Mys butik.
Om jag vore spekulant vill jag se en inventarielista NU.
"Inventarielista upprättas av säljare och köpare vid köp/överlåtelse"
Hur mycket porslin och hur många vaser har fått fötter och förflyttat sig hem till butiksägaren? Om det nu är Mys butik.
Om jag vore spekulant vill jag se en inventarielista NU.
En sådan skum annons lockar inga köpare. Säljer man så ska man vara öppen om framförallt läget. Köpare vill kunna gå utanför och kolla läget innan man kontaktar försäljningskontoret. Det är en hund begraven i den butiken.