2023-07-10, 18:11
  #8197
Medlem
eternussermos avatar
Tycker vi skiter i Erdogan nu och börjar stötta PKK med pengar och vapen
Citera
2023-07-10, 18:16
  #8198
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Pubic Service Sveriges Radio, synes har en Nostrageda mus liknande djup strupe, att tillgå.

-Västvärlden behöver för lika sig med, att landet Sverige kanske aldrig kommer att bli medlemmar i O T A N.

Den ande meningen ut talar enligt SR en tros viss Mr. Howard Ei ss enstadt, "Turkietspecialist" på en Tankes meja på det amerikanska Sankt Lawrence-universitetet.


Källa, artikel: https://sverigesradio.se/artikel/experten-kanske-aldrig-blir-ett-svenskt-natomedlemskap


Alla motståndsaktivister här i Sverige som är klädsamt antianti och leker med dockor bör ruska tupp åt detta uttalande.

Svenska tecknare, till antalet 140 stuckna, har skrivit på ett upprop emot svenskt med lem skap.

S A P och Den svenska Mede klassen ihop har i alla årtionden valt att för Kurrdikurrernas sak stödja och hylla just organ isationen P P K, som officiellt har marXXist-Leni-mjukhet på skithuspappret.

Sverige, som Flock, har bjudit in och dukat för denna kanske i någon parallell dimension möjliga utgång av ett antikt drama.

Blir det en semester resa med familjen till Türkiet i höst? Vi reste sexiga året 1974 ifrån Grekiska Juntans Rhodos, på en sliten skuta till turkarnas City of Marmaris. Staden var då tjugo ruckel i korrugerad plåt utan publika termometrar och uppvisade drivor av ungherrar som inte gick i skolan utan istället glodde storögt på svenskor som spatserade runt i tishor utan behå. Ungtupparna sålde påstridigt små, naivistiska stenskulpturer, som alla uppvisade mega-eregerad lem som stod som spett i den dallrande värmen. Genuin ursprungskultur!

Sedan dess har landet sminkats och getts nytt namn för särskilja ifrån fågeln kalkon på engelska.

Nu dickterar de Världspolitiken.
Citera
2023-07-10, 21:37
  #8199
Medlem
Harry_s avatar
det blev JA

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/150laq/uppgifter-sverige-och-turkiet-har-natt-nbagon-form-av-overenskommelse

https://www.expressen.se/nyheter/uppgifter-turkiet-godkanner-sveriges-nato-ansokan/

https://www.svd.se/a/wA9Gmd/senaste-nytt?pinnedEntry=15086

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/senaste-nytt-i-nato-processen
__________________
Senast redigerad av Harry_ 2023-07-10 kl. 21:39.
Citera
2023-07-10, 22:24
  #8200
Medlem
David_Ss avatar
Turkiet och turkar är det värsta folkslaget i Europa! De borde uteslutas helt!
SMUTSIGA ÄCKEL!
Citera
2023-07-10, 22:27
  #8201
Medlem
Pruttmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
det blev JA

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/150laq/uppgifter-sverige-och-turkiet-har-natt-nbagon-form-av-overenskommelse

https://www.expressen.se/nyheter/uppgifter-turkiet-godkanner-sveriges-nato-ansokan/

https://www.svd.se/a/wA9Gmd/senaste-nytt?pinnedEntry=15086

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/senaste-nytt-i-nato-processen
Det låter ju toppenbra! Sverige behöver vara med i NATO på grund av ryssen! 😀
Citera
2023-07-10, 23:19
  #8202
Medlem
Frågan är väl om man skall hurra allt för mycket ännu. Det verkar vara ett möte i vaghet. Alla skall göra något. Inget om NÄR de skall göra något. Har de uttryckligen sagt när det skall göra det? Det kan dra ut på det, allt för lite mer utpressning. De kanske vill se hur det går med EU mötet först, och sedan måste de har semester i parlamentet och sedan kanske det är någon annan turkisk helgdag osv. Frågan är väl snarast hur långt Erdogan vågar dra chickenracet.

Hur skall Erdogan förklara för sina musse-polare nu då att han skall godkänna koranbrännar-Sverige?
Citera
2023-07-10, 23:29
  #8203
Medlem
Ungern följer Turkiets spår.
Turkiet har mycket stort inflytande mot Ungern.
Jag var säkert att det skulle lösas till slut.
International politik som business.
Båda ge att ta.
Turkiet vägran handlade inte om Sverige.
Det var bara några ursäkter för att få eftergifter från Eu och framförallt från Usa.
Annars några PKK teröristler kan Sverige behålla sig själva. För eller senare Sverige får problem med dem.
Frågan var inte heller Quran beräkningar med mera.
Det är tyvärr många hjärn tvättas med PKK kramande Svenska massmedia.
Framförallt Aftonbladet.
Citera
2023-07-11, 00:05
  #8204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
det blev JA

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/150laq/uppgifter-sverige-och-turkiet-har-natt-nbagon-form-av-overenskommelse

https://www.expressen.se/nyheter/uppgifter-turkiet-godkanner-sveriges-nato-ansokan/

https://www.svd.se/a/wA9Gmd/senaste-nytt?pinnedEntry=15086

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/senaste-nytt-i-nato-processen


Hur långt fick svenska politiker böja sig fram?
Dessutom vad fick dom offra?
Vad ska vi Förutom någon skitpakt som drar in oss i krig bekosta och göra mer. Hörde Wallenberg var med på resan till Finland. Ska Turkiet ha lite underrättelse tjänst eller ska dom få någon infrastruktur eller ännu bättre att han får sända mer islamister till oss.
Citera
2023-09-26, 12:28
  #8205
Medlem
Haha. Den ljugande hunden erkänner äntligen

Citat:
Turkiet släpper in Sverige i Nato om USA skickar F-16-plan till Turkiet. Det uppger den turkiska presidenten Recep Tayyip Erdogan, enligt Reuters.

Erdogan har tidigare sagt att de två sakerna inte hänger ihop.


Dags att jävla tillbaka. Inte så att ryssen kan anfölla i närtid
Citera
2023-09-26, 12:54
  #8206
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Haha. Den ljugande hunden erkänner äntligen



Dags att jävla tillbaka. Inte så att ryssen kan anfölla i närtid


Haha, det vore ju svingött om vi stoppade Erdoğans F16-drömmar.
Citera
2023-09-26, 12:57
  #8207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Haha. Den ljugande hunden erkänner äntligen



Dags att jävla tillbaka. Inte så att ryssen kan anfölla i närtid

Kanske inte anfalla hela Sverige, men Putin skulle ta Gotland på en kafferast om han ville. Hela Gotland försvaras av ett tiotal stridsvagnar av äldre modell.
Citera
2023-09-26, 13:03
  #8208
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Tycker vi skiter i Erdogan nu och börjar stötta PKK med pengar och vapen

Eller bryta allt som har med Turkiet att göra.
Varför ska ett civiliserat land ens ge vika för en kamelstat. Vi behöver varken Nato eller den där pedofil turken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in