2023-09-25, 19:40
Medlem
sebastian_s avatar
Herregud vad det är tragiskt när stockholmslagen mäter framgångar på planen.

" Vi har ett damlag i pingis och har vunnit cupen en gång!"

" Ja men vi då. Vi har vunnit allsvenskan en gång de senaste 18 åren och har spelat i europas C-cup en gång under samma period"
Citera
2023-09-26, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
King Kong är fet
King Kong dör i slutet av filmen.
Citera
2023-09-26, 22:19
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Ni är båda två lika värdelösa. Seså, sluta gunga i våningssängen, Storebror vill ha lugn och ro.

Haha.
Citera
2023-09-28, 13:40
Medlem
lemmy124s avatar
28 000 biljetter sålda till Bajen-blåvitt på lördag 17:30.
Citera
2023-09-28, 14:32
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124

Är det före eller efter ni myglat med siffrorna?
Citera
2023-09-28, 16:38
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124
Spännande.
Matchen är på söndag.
Citera
2023-09-28, 17:05
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Ni som är genuina Bajare från söder mår ni bra av att se dessa as som håller i denna banderollen?

https://nitter.net/pic/orig/media%2FF6eJKHBXYAAKH8G.jpg

Hur i helvete kan ni tolerera att dessa plastsupportrar ens får representera era färger och arrangera bussresor, detta skulle aldrig ske i Malmö med en grupp vid namnet Stockholmsmalmöiter.

Hammarby IF=Byfånarnas klubb!
https://twitter.com/MFFareiSthlm
Vad säger du själv?
Citera
2023-09-28, 20:15
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
https://twitter.com/MFFareiSthlm
Vad säger du själv?
Fast han har ju dock rätt i att skåningar är riktiga bönder. Inavlade sådana.
Citera
2023-09-28, 20:53
Medlem
lemmy124s avatar
Drygt 10 500 på Gamla Ullevi. Spelarna har gått av planen för att öisklacken kastade in bengaler.
Citera
2023-09-28, 22:59
Medlem
Paladins avatar
Nyss hemkommen från derbyt UJS-GAIS (1-4).
Har varit på mååånga matcher i mina dagar men sällan har jag skådat ett sådant luffar beteende som från UJS "klack" idag. Vi på andra sidan bara garvade för det var på riktigt pinsamt. Enbart pinsamt. Först slänger man in bengaler och knallskott på plan runt GAIS målvakt. Sedan typ drar man från läktaren....Sedan springer ett gäng in på läktaren igen i svarta kläder för att bli tagna av polis på utsidan av gamla Ullevi?

Ingen fatta nånting. Var det nån slags protest eller vad? Består hela UJS klack av 14 åriga småkillar som inte har någon koll? Mycket märkligt. Men vi tackar er för erat otroligt förvirrande..."statement"....Det var underhållande på ett buskis kind of way.
Citera
2023-09-29, 00:02
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Fast han har ju dock rätt i att skåningar är riktiga bönder. Inavlade sådana.

På landet ja. I de större städerna i Skåne, som Malmö, Helsingborg och Lund finns det inga inavlade bönder. Tyvärr har Stockholm dragits ner i skiten precis som Malmö, bara massa bomber och skjutningar i STHLM numera också.

Sen så vill jag tillägga att jag inte ser något fel med skånebajarna, 08or som flyttat till Skåne men fortfarande stödjer sitt lag. Det är äkta och så det ska vara. Vet inte vad den där Drogba yrar om. Humor hur han igonerar MFFare i Stockholm.
Senast redigerad av Lundbonden 2023-09-29 kl. 00:09.
Citera
2023-09-29, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nyss hemkommen från derbyt UJS-GAIS (1-4).
Har varit på mååånga matcher i mina dagar men sällan har jag skådat ett sådant luffar beteende som från UJS "klack" idag. Vi på andra sidan bara garvade för det var på riktigt pinsamt. Enbart pinsamt. Först slänger man in bengaler och knallskott på plan runt GAIS målvakt. Sedan typ drar man från läktaren....Sedan springer ett gäng in på läktaren igen i svarta kläder för att bli tagna av polis på utsidan av gamla Ullevi?

Ingen fatta nånting. Var det nån slags protest eller vad? Består hela UJS klack av 14 åriga småkillar som inte har någon koll? Mycket märkligt. Men vi tackar er för erat otroligt förvirrande..."statement"....Det var underhållande på ett buskis kind of way.
Vad betyder UJS?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in