2023-09-25, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Jag dömer vem jag vill, det är vad du och dina polare aldrig kommer att fatta. Är någon i min familj drabbad så kommer jag att göra vad jag anser är rätt. Det fina med det hela är att du eller någon annan kan inte hindra mig eller andra att göra detta.

Jag hoppas att du är cirka 13 år och du blir mer funtad i huvudet genom åren. Är du äldre än så, så bör du börja bete dig därefter.
Citera
2023-09-25, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Ja, han fyller 19 i år (oktober)

Ok, tack. Blir dom dömda så lär han få betydligt mer än 4 år 💃🏼
Citera
Medlem
walalahs avatar
Fan nu får de snabba sig med FUP. SVT verkar ha fått den om jag inte missat detaljer i övriga dokument. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/up...r-steg--1ozz27
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
inte heller hittat något. en sådan dom måste vara äldre än 5 år, för det finns inget på lexbase. hans släkting och målsägarvittne med förnamn på "h" är det enda jag hittar på lexbase. vet vi hur länge BO bott i sverige?

Jag vet inte hur länge BO har bott i Sverige, men det är en lättnad att du heller inte funnit en Dom rörande mordofferet.

Jag började undra lite på mina kunskaper och möjligheter till information 😎.
Citera
2023-09-25, 18:34
Medlem
Flashbackhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Planka7
Fast nu har pappan flera barn med olika kvinnor, och dessa två med två månaders mellanrum har olika mammor. Det står tidigare i tråden.

Ja okej, jag läste ifrån början och svarade på att hen hade skrivit att det då inte kan vara syskon, inte på att de var det eller inte 😊
Citera
2023-09-25, 18:36
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Jag dömer vem jag vill, det är vad du och dina polare aldrig kommer att fatta. Är någon i min familj drabbad så kommer jag att göra vad jag anser är rätt. Det fina med det hela är att du eller någon annan kan inte hindra mig eller andra att göra detta.

så känner nog de flesta. problemet är att det måste kunna bevisas. det tror jag inte att det kommer göras i det här fallet, ej heller är jag övertygad om att bugs öht blivit våldtagen av BO. ser du inte den problematiken?
Citera
2023-09-25, 18:36
Medlem
Flummigheters avatar
Har jobbat med taxi, som IT & generell support till förarna. Det var inte många som pratade Svenska kan jag säga.
I stockholm dock, ingen aning om hur det ser ut i övriga landet, men varje vecka var det flera rasist-kort som drogs upp. -____-

Sade upp mig efter en månad, var tvungen att fråga en kollega från Skåne om vafan de utländska chaufförerna snackade om...minst en gång varje dag.+

Gissar (vild gissning) att så^ är fallet även här, men han råkade träffa på några som inte accepterade sånt beteende.

I grunden tycker jag det är rätt att avliva sexuella förbrytare, men men, oskyldig antar jag, tills något bevisats...
Citera
2023-09-25, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Ja, han fyller 19 i år (oktober)
Underbart då kommer han tillbringa lång tid i fängelse.
Citera
2023-09-25, 18:54
Avstängd
Citat:

Ja du Dömmer vem du vill!

Det är upp till dig, jag förstår dina känslor men det är rättsväsendet som Dömmer inte du.

I det här fallet har inte ens frågan om en eventuell våldtäkt blivit prövad.

Att sitta och tycker från en persons uttalanden visar mer på att man inte riktigt har sammanhang klart för sig.

Varför tar du de tilltalades uttalanden dom sanning?

Du utrycker att bara för att mordofferet är inte svensk i ursprung är en förövare, som jag inte har funnit belägg för.

Ett tips, börja titta lite på förövarnas bakgrund.
Citera
2023-09-25, 18:59
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det finns några få unika fall där en kvinna burit barn som haft olika ålder - men det är väldigt sällsynt. Den mest troliga förklaringen i det här fallet är att det handlar om två olika mammor.
Att alla pojkarna delar samma mellannamn talar också för samma pappa och två olika mammor, som inte har samma efternamn.

Stämmer bra det. Pappan tycks för övrigt inte varit guds bästa barn han heller, men det är nog ett ämne för en annan tråd då han inte tycks vara involverad i den här härvan.
Citera
2023-09-25, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Hujedamig vilken ful människa 😳😫

Ja, ser man ut sådär som 15-åring med en hel bilskrot i fejjan, då vet man att det saknas ett par indianer i kanoten - både hos henne själv och hennes WT-morsa.
Citera
2023-09-25, 19:01
Medlem
Wajis avatar
Tycker vi ska ge dessa ungdomar en stor bukett och tacka för de tagit livet av en Afgansk våldtäktsman och gjort Sverige mycket bättre. I detta fall har GM 100% sympati och BO fått vad han förtjänat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in