Citat:
Ursprungligen postat av
M18A1-Claymore
Jag har läst, men så ovanligt att du skulle nobba den som resten av vetenskapen godkänt.
Därav frågade jag vilka du skulle godkänna.
Ska den ha 300 års spann och slutsatsen i den att allt är livsfarligt för att du ska godkänna den?
Du vet att jag kan säga exakt samma saker med de tramsrapporter ni lutar er på för vaccin har funnits länge och det finns massor av data om detta. Trots det finns det i bästa fall spekulationer om att det skulle vara farligt medans det finns otroligt mycket data som visar på att de är ofarliga.
Så åter igen, VAD är ditt krav för att godkänna en studie?
För just nu beter du dig som en konspiratorisk barnrumpa.
En gordkänd studie är en studie som följer alla variabler där inte mänsklighetens inkopitence förstör testet
En studie som har en utsträckning i hela Asien till Europa där du har faktorer som miljö / livsmedel/ kost är en stor variabel för att kunna få” virus ”
Du har ingen information vilka som fick placebo i vilket land eller åldersgrupp
Du har ingen information livsstil på dessa människor uteliggare / kontorsnisse som inte får sol ?
Du har ingen information vart i Asien, är de i kina wuhan som har världens mest förorenade luft ?
Är de Italien i Europa som har världens näst mest förorenade stad ( minns ej stadens namn nu, användes som en front för Corona samma som wuhan.)
Om du inte förstår att man måste kontrollera alla variabler under en längre tid för att få fram ett RIKTIGT resultat samt ha samma ingredienser i vaccinet som de använder i studien ( dom använde samma virus men utan alla kemikalier som aluminium formeldahyde hek celler ägg protiner osv osv
Åter igen det finns ingen säker mängd av aluminium i barn genom injektion så sluta säg att det finns massivt med studier för det finns noll.
Återigen skicka studierna.
Åter igen så gör studierna av samma personer som tillverkar vaccinen, dom bestämmer vem som får placebo dom bestämmer vilka som får vaccinet.
Samma som tjänar pengar på att sälja det, har full kontroll på slutsatsen.
Ingen idea att försöka argumentera med en människa som inte förstår sig på kroppens biologi eller logiskt tänk, forsätter med Dina Vaccin du. Ingen förlust för oss andra 😌