2023-09-25, 05:12
Medlem
zombie-nations avatar
Sluta att säga att influensavaccinet i Sverige inte är engångs, så det innehåller inte kvicksilver. I Sverige ger vi detta vaccin till riskgrupper och gamla, inte till barn.
Citera
2023-09-25, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superburkeen
1 dom använder bara viruset med saltlösning och inga adjuvant eller andr ingredienser som är i vaccinen.
2. Studien/erna var endast i 3 månader
3. Ingen kontrollerad åldersgrupp ( barn blir generellt sätt sjukare än vuxna )
4. Dom hade bara en 95% matchning på strainen ( tänk på att du är 98% lik en gorilla i DNA struktur )

Finns massor som är fel med studien men antar att du inte läste den

För att peta lite mer specifikt på ditt snack här.
Hur tänker du att man ska matcha till 100% när det konstant sker mutationer?
Jämförelsen med gorilla är inte relevant så den kan du dumpa även om det är en favorit hos er.

Observationer upp till 180 dagar efter vaccination kan aldrig vara vara 3 månader såvida inte du lever i en värld där månaderna är oerhört korta.

Åldersgruppen är kontrollerad så där finns det bara gnäll från din sida. Vill man som du klanka ner på rapporter kan man i evighet lägga fram saker man menar gör dem ogiltiga för just dig.

Så vi är fortfarande tillbaka till att vi måste veta exakt dina kriterier för att godkänna en rapport. För du verkar ju underkänna rapporter bara för de visar mot det du vill de ska göra. Dock har du inte samma beviskrav när det är åt andra hållet. Lite märkligt va?

Så följande behöver vi få bland annat veta.

Hur lång / kort studie accepterar du?
Vilken kontrollerad åldersgrupp godkänner du?
Vilken realistisk matchning av virusdtammar godkänner du?
Godkänner du ett resultat som visar på att vaccin är ofarliga eller måste studien visa på att vaccin bara man uttalar namnet dödar befolkningen?

Jag har spenderat större delen av min yrkeskarriär inom vetenskapen så jag har också stött på många som er som reflexmässigt slår bort allt som går emot det ni vill det ska visa. Erfarenheten där är att om ni inte får 100% som ni vill med hela rapporten så komner ni böla sönder er.

Därav får du speca upp alla krav du har så ska jag matcha en rapport utifrån det.
Citera
2023-09-25, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Sluta att säga att influensavaccinet i Sverige inte är engångs, så det innehåller inte kvicksilver. I Sverige ger vi detta vaccin till riskgrupper och gamla, inte till barn.

Fast nu verkar ju skränarna inte så intresserade av Sverige utan mer av att hitta ett ynka ställe där man använder vaccin till barn där innehållet är bland annat thiormesal.
Väldigt likt alla andra trådar i forumet, man hävdar en sak om Sverige genom att leta data från USA som man i ren konspiratörsanda bara råhatar.
Citera
2023-09-25, 05:33
Medlem
Citat:
Mammor som väntar barn rekommenderas att ta influensan vaccine som innehåller kvicksilver, vilket lätt tar sig in i barn hjärnor.

Ser att du har svårt att förstå hur kroppen biologiska system fungerar
Äter du aluminium har kroppen ett naturligt försvar att rensa bort det, ca 0,0001% kan absorberas, oftast inget alla

Till skillnad från injektion där kropp inte har ett försvar att skydda sig utan absorberas 100% av vad man injektera.

Sen lägger du till att barn inte har ett utvecklat hjärn och blod barriär för att skydda sig emot saker som hårdmetaller att ta sig till hjärnan ( helt utvecklat vid 3 år ålder om jag minns rätt )

Innan det har barn Inge skydd.

Har du nånsin undra varför du kan dricka ormgift med inte injektera det ?

Både aluminium och kvicksilver är nerotoxic , människor är elektriska varelser ( därför ett EKG fungerar )
Vad händer när hjärnan inte kan signalera resten av kroppen korrekt ?

Väntar fortfarande på studierna, har du problem att hitta dom ?

Jag kan dricka mjölk men skulle inte må så bra om det injicerades, väldigt mycket vi kan dricka som inte är lämpligt att injicera. Den infantila kommentaren är alltså helt ointressant.
Citera
2023-09-25, 05:37
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Fast nu verkar ju skränarna inte så intresserade av Sverige utan mer av att hitta ett ynka ställe där man använder vaccin till barn där innehållet är bland annat thiormesal.
Väldigt likt alla andra trådar i forumet, man hävdar en sak om Sverige genom att leta data från USA som man i ren konspiratörsanda bara råhatar.

Talar man om svenska NPF-barn så ska man tala om svenska vacciner. Annars blir det äpplen och ananaser.

Som jag skrev i en annan tråd kommer jag från en släkt med mycket autism, dvs högfungerande. Kan spåra den till farfars mor. De flesta i släkten har en väldigt liten touch men finns några full blown eller funnits. Och de hade inte tagit ett vaccin i hela sitt liv. Min aspiga äldre släkting fick TBC just för att det inte fanns vaccin.

Det verkar vara genetisk skillnad i olika sorters autism, men det kan förklaras med att högfungerande ofta får barn. Men tror inte det är hela sanningen. Tror vi har med två olika åkommor att göra. Och JA, det finns forskare som fuskar. Som applicerar data som enbart gäller lågfungerande på högfungerande, för de vill att antalet autistiska ska se många ut. Bl a finns det skitforskning som säger att autister inte har fungerande spegelneuroner, fast detta bara gäller lågfungerande. På detta sätt kommer fel data ut och t o m de som ska hjälpa högfungerande autister får veta att de har hjärnor som lågfungerande fast det inte är sant.

Har man testat aluminium på högfungerande autisters hjärna? Nej.

Det är DETTA som är skandalen.
Citera
2023-09-25, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Talar man om svenska NPF-barn så ska man tala om svenska vacciner. Annars blir det äpplen och ananaser.

Som jag skrev i en annan tråd kommer jag från en släkt med mycket autism, dvs högfungerande. Kan spåra den till farfars mor. De flesta i släkten har en väldigt liten touch men finns några full blown eller funnits. Och de hade inte tagit ett vaccin i hela sitt liv. Min aspiga äldre släkting fick TBC just för att det inte fanns vaccin.

Det verkar vara genetisk skillnad i olika sorters autism, men det kan förklaras med att högfungerande ofta får barn. Men tror inte det är hela sanningen. Tror vi har med två olika åkommor att göra. Och JA, det finns forskare som fuskar. Som applicerar data som enbart gäller lågfungerande på högfungerande, för de vill att antalet autistiska ska se många ut. Bl a finns det skitforskning som säger att autister inte har fungerande spegelneuroner, fast detta bara gäller lågfungerande. På detta sätt kommer fel data ut och t o m de som ska hjälpa högfungerande autister får veta att de har hjärnor som lågfungerande fast det inte är sant.

Har man testat aluminium på högfungerande autisters hjärna? Nej.

Det är DETTA som är skandalen.

Idag vet man ju redan att autism är ärvbart så att enbart som vissa försöker skylla på vaccin är bara töntigt.
Men lycka till att få skränarna att hålla sig till Sverige och dess vaccin, hatet mot USA, NASA, Frimurarna osv är starkt bland tomtarna. Det vill säga man vill helst av allt skylla allt på "Big Pharma" och allehanda saker som egentligen är utanför det som borde diskuteras.
Citera
2023-09-25, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Jag känner till allt kring det första kritiska dygnet vilket är mjölk främst och det är de följande trettio dagarna som är kritiska av just sådana omständigheter. Att rent vatten är otroligt betydelsefullt är en sak men även dåliga seder/traditioner. Spädbarnsdödligheten är inte vad som gjort att vi lever till närmare åttio utan samtliga faktorer såsom vaccin och läkemedel. Jag känner även till att tvålen är den absolut viktigaste enskilda faktorn för människan och hennes livslängd. Krigen är inte något som berör och inte heller annat dödligt våld, på samma vis som läkemedel såsom antibiotika eller vaccin

Du har fel men det vet vi båda att du aldrig kommer acceptera som sanning.

Jag behöver inte övertyga dig

Men när väldigt många spädbarn dör, så drar det ner medellivslängden rejält

Citat:
Life expectancy has not changed all that much from 1800 to what it is today. Setting aside infant and child mortality, the average lifespan for women and men of the mid-Victorian era was 73 and 75 respectively.1 By comparison, in 2021, the average life expectancy for females in the United States was 79 while the average life expectancy for males was 73.2

Citat:
According to Finch, the life expectancy in pre-industrial Sweden was around 35 years when factoring in infant deaths and early deaths caused by malnutrition or disease. While there was no barrier to a person living well into their 70s, the likelihood of a newborn reaching 7O was low given the infant mortality rate of 40%. (Today, the infant mortality rate in the United States is 0.54%.7)

https://www.verywellhealth.com/longevity-throughout-history-2224054
Citera
2023-09-25, 10:58
Medlem
Citat:
Jag har läst, men så ovanligt att du skulle nobba den som resten av vetenskapen godkänt.
Därav frågade jag vilka du skulle godkänna.

Ska den ha 300 års spann och slutsatsen i den att allt är livsfarligt för att du ska godkänna den?

Du vet att jag kan säga exakt samma saker med de tramsrapporter ni lutar er på för vaccin har funnits länge och det finns massor av data om detta. Trots det finns det i bästa fall spekulationer om att det skulle vara farligt medans det finns otroligt mycket data som visar på att de är ofarliga.

Så åter igen, VAD är ditt krav för att godkänna en studie?
För just nu beter du dig som en konspiratorisk barnrumpa.

En gordkänd studie är en studie som följer alla variabler där inte mänsklighetens inkopitence förstör testet
En studie som har en utsträckning i hela Asien till Europa där du har faktorer som miljö / livsmedel/ kost är en stor variabel för att kunna få” virus ”
Du har ingen information vilka som fick placebo i vilket land eller åldersgrupp
Du har ingen information livsstil på dessa människor uteliggare / kontorsnisse som inte får sol ?
Du har ingen information vart i Asien, är de i kina wuhan som har världens mest förorenade luft ?
Är de Italien i Europa som har världens näst mest förorenade stad ( minns ej stadens namn nu, användes som en front för Corona samma som wuhan.)

Om du inte förstår att man måste kontrollera alla variabler under en längre tid för att få fram ett RIKTIGT resultat samt ha samma ingredienser i vaccinet som de använder i studien ( dom använde samma virus men utan alla kemikalier som aluminium formeldahyde hek celler ägg protiner osv osv

Åter igen det finns ingen säker mängd av aluminium i barn genom injektion så sluta säg att det finns massivt med studier för det finns noll.
Återigen skicka studierna.

Åter igen så gör studierna av samma personer som tillverkar vaccinen, dom bestämmer vem som får placebo dom bestämmer vilka som får vaccinet.
Samma som tjänar pengar på att sälja det, har full kontroll på slutsatsen.

Ingen idea att försöka argumentera med en människa som inte förstår sig på kroppens biologi eller logiskt tänk, forsätter med Dina Vaccin du. Ingen förlust för oss andra 😌
Senast redigerad av Superburkeen 2023-09-25 kl. 11:01.
Citera
2023-09-25, 11:05
Medlem
Citat:
Jag kan dricka mjölk men skulle inte må så bra om det injicerades, väldigt mycket vi kan dricka som inte är lämpligt att injicera. Den infantila kommentaren är alltså helt ointressant.

Du kan injektera mjölk utan problem …
Chansar du vara på saker för att låta smart ?
Citera
2023-09-25, 11:09
Medlem
Citat:
Idag vet man ju redan att autism är ärvbart så att enbart som vissa försöker skylla på vaccin är bara töntigt.
Men lycka till att få skränarna att hålla sig till Sverige och dess vaccin, hatet mot USA, NASA, Frimurarna osv är starkt bland tomtarna. Det vill säga man vill helst av allt skylla allt på "Big Pharma" och allehanda saker som egentligen är utanför det som borde diskuteras.

Om nu autism är ärvbart hur komm autism till världen ?
Hur kan vi ha en ökning på 1 på 10000 1970 till 1 på 40 2020 med autistiska symptom ( du vet att det finns olika grader av autism antar jag ) på 40 år
Hur exakt gick det till om det endast är ärvbart ?

Hur kommer det sig att amishcommunity är som enda som inte har autism samt de enda som inte vaccinerar sina barn ?

Hur kan 2 friska föräldrar utan autism eller neurologiska sjukdomar få ett autistiskt barn om det är ärvbart ?

Här har du en liten graf du kan kolla på
Hur hygen bidrog till minskad dödsorsak inte vaccine
dogsnaturallymagazine.com/wp-content/uploads/2011/12/Vaccination-and-Renal-Patients-vaccine-mortality-rates-graph.gif

Så vad hände runt 1970-1980
2 bidragande orsaker
Vaccinations programmet
Mat började besprutas med glyphosate
Senast redigerad av Superburkeen 2023-09-25 kl. 11:44.
Citera
2023-09-25, 11:56
Medlem
Citat:
En gordkänd studie är en studie som följer alla variabler där inte mänsklighetens inkopitence förstör testet
En studie som har en utsträckning i hela Asien till Europa där du har faktorer som miljö / livsmedel/ kost är en stor variabel för att kunna få” virus ”
Du har ingen information vilka som fick placebo i vilket land eller åldersgrupp
Du har ingen information livsstil på dessa människor uteliggare / kontorsnisse som inte får sol ?
Du har ingen information vart i Asien, är de i kina wuhan som har världens mest förorenade luft ?
Är de Italien i Europa som har världens näst mest förorenade stad ( minns ej stadens namn nu, användes som en front för Corona samma som wuhan.)

Om du inte förstår att man måste kontrollera alla variabler under en längre tid för att få fram ett RIKTIGT resultat samt ha samma ingredienser i vaccinet som de använder i studien ( dom använde samma virus men utan alla kemikalier som aluminium formeldahyde hek celler ägg protiner osv osv

Åter igen det finns ingen säker mängd av aluminium i barn genom injektion så sluta säg att det finns massivt med studier för det finns noll.
Återigen skicka studierna.

Åter igen så gör studierna av samma personer som tillverkar vaccinen, dom bestämmer vem som får placebo dom bestämmer vilka som får vaccinet.
Samma som tjänar pengar på att sälja det, har full kontroll på slutsatsen.

Ingen idea att försöka argumentera med en människa som inte förstår sig på kroppens biologi eller logiskt tänk, forsätter med Dina Vaccin du. Ingen förlust för oss andra 😌

Du ser det ni vill påvisa finns inte heller i någon studie som ni själva skulle godkänna. Men så fort någon bara blippar fara så hugger ni som tokar och då krävs det inte det ni kräver av motparten. Märklig eller hur?

Jag har vart med i fler medicinska studier än vad du har med garanti så vem av oss har störst erfarenhet hur dessa går till och hur rigorösa säkerhetsprotokoll som finns på plats?
Så du får gärna tro att jag inte förstår hur kroppen fungerar men det är i själva verket du som inte förstår.
Citera
2023-09-25, 12:02
Medlem
Citat:
Du kan injektera mjölk utan problem …
Chansar du vara på saker för att låta smart ?

Du visade just att du är ett troll 🤣🤣

Fett och proteiner i mjölken kan bilda klumpar och blockera blodkärlen.
Mjölk är inte sterilt och kan innehålla bakterier som kan leda till en allvarlig blodinfektion.
Kroppen kan identifiera de främmande ämnena som en invaderare och utlösa en farlig immunreaktion.

Men kan vi inte prova göra detta med dig som anser att det är helt ofarligt? Bör du ju våga eftersom du vet att det är helt ofarligt, eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in