Citat:
Ursprungligen postat av
Atervandsgrand4
Få kan ungå att uppmärksamma din fallenhet som konspiratör.
Jag skall ge dig två faktum!
Jag körde inte med min bil denna kväll. Därför kan den således uteslutas.
Jag åkte hem med den taxiresa som tidigare delgivits. Tid för resan hem från taxistationen ägde rum strax efter 03 natten till söndagen.
Konspiratör? Det är ju du själv som har skrivit din egen story och därmed bäddat för allt det här.
Du körde inte din bil denna kväll ... Ok, det är visst lätt att nu - långt efteråt, med våra resonemang tillgängliga - "svara" på frågan, men när det begav sig mindes du inte/vägrade du att svara.
Det är misstänkt.
Att du skulle ha åkt hem med en taxi är vad
du säger, ja ... Vi kan inte kontrollera det. "Vittnena" är inte tillförlitliga, eftersom Helena högst sannolikt var död redan före 03:00. De säger således ingenting om vad du gjorde före 03:00. JJ, UK och SB är en märklig skara. JJ tror jag inte på, Ulr*ika K*ällgård
*** var ju den som du har angett som "sova-över-hos"-vittne. S*suanne Bl*omkvist
*** passar som efterhandskonstruktion.
*** Först sade du att du hade gått hem och lagt dig efter att du hade varit PK. Sedan ändrade du dig till att ha gått till en efterfest, på vilken bland andra S*usanne Bl*omkvist skulle ha varit. Mitt i allt detta har du angett Ulr*ika K*llgård som "sova-över-hos"-vittne ... Tja, alla utom du själv inser ju hur förbannat rökt du är!
Jag betvivlar inte för en sekund att du -
om du tog taxi - hade lyckats ta dig ner till stan (med synliga skador). Jag betvivlar heller inte för en sekund att "taxivittnet" såg dina skador, men "valde" att flera år senare inte minnas.
Ulr*ika K*llgård: Ta ditt ansvar och gå till polisen!