2023-09-24, 18:56
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValackObama
Exakt så. Flashback måste hålla kvaliteten i trådarna. Således: finns det inga bevis annat än en djefla massa påstående så ska The*z namn absolut inte valsa runt här
Tror ni är i fel forumdel om ni är ute efter bevis Nästan allt som skrivs i kändisskvaller är lösryckta anklagelser baserade på hörsägen, men det är väl också ofta just detta skvaller innebär
Citera
2023-09-24, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Theoz umgås ju med knarkarfrisören Bobby Oduncu (han som är sönderopererad i ansiktet). Knarkar-Bobby är ju känd för att ha knarkat ihjäl sin fjortispojkvän en gång i tiden. Theoz lär ligga i riskzonen.
Bobby är en farlig och vidrig man.
Usch då, är theoz bög? Stor risk för grooming där då.. bögar gillar ofta ungt.
Citera
2023-09-24, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Filmen cirkulerar på Tik Tok enligt en 10-åring idag. Småkidsen visste om detta innan vi vuxna LOL
10-åring? Borde väl knappt veta vad kokain är..
Citera
2023-09-24, 22:33
Medlem
Ha, enligt polisen är han en notorisk kocksare! Det är tidningarna som ger honom chansen att rädda ansiktet genom att påstå "det var en engångsföreteelse", tidningarna och kändisar är i symbios. Utan tidningar inga kändisar.
Citera
2023-09-24, 22:43
Medlem
ValackObamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Tror ni är i fel forumdel om ni är ute efter bevis Nästan allt som skrivs i kändisskvaller är lösryckta anklagelser baserade på hörsägen, men det är väl också ofta just detta skvaller innebär

Så skvaller behöver inte vara sant, bara det är bra? Jag minns Flashback från förr där vi hjälptes åt att gräva i källor, resonera oss fram till svar. Förlåt att jag blev kvalitetsnostalgisk.

Syftet är väl ändå att få svar på frågan? Att då kasta ur sig grundlösa namn för att någon tycker att det "känns rätt" utan att ha en tes om varför blir ju bara helt nonsens.
Citera
2023-09-24, 23:02
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Konstaterat för länge sedan. T*EOZ

Oki, har läst namnet men även att det inte skulle vara han pga olika saker men tror på dig. Då jag själv aldrig sett eller hört talas om personen så får jag väl googla lite för att se vad det är för pucko.
Såg ut som ett pucko så inte förvånad.
Citera
2023-09-24, 23:35
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValackObama
Så skvaller behöver inte vara sant, bara det är bra? Jag minns Flashback från förr där vi hjälptes åt att gräva i källor, resonera oss fram till svar. Förlåt att jag blev kvalitetsnostalgisk.

Syftet är väl ändå att få svar på frågan? Att då kasta ur sig grundlösa namn för att någon tycker att det "känns rätt" utan att ha en tes om varför blir ju bara helt nonsens.
Precis, skvaller är skvaller oavsett om det är sant eller inte. Finns inget i ordet som nödvändigtvis indikerar sanning. Sen kan jag absolut hålla med dig, och jag är inte alls övertygad om Theoz då jag inte sett videon eller något erkännande från honom. Men såhär är det på Flashback numera, det är tyvärr bara att förhålla sig till det.
Citera
2023-09-25, 00:08
Medlem
ValackObamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Precis, skvaller är skvaller oavsett om det är sant eller inte. Finns inget i ordet som nödvändigtvis indikerar sanning. Sen kan jag absolut hålla med dig, och jag är inte alls övertygad om Theoz då jag inte sett videon eller något erkännande från honom. Men såhär är det på Flashback numera, det är tyvärr bara att förhålla sig till det.

Off topic: Tyvärr är det nog som du säger ja, att man bara måste förhålla sig till det nu för tiden. Och jag är inte förtjust i att The*z hängs ut helt utan bevis. Det måste finnas ridderlighet även i det här forumet.

On topic: Vi vet hittills bara att det är en man som har miljoner streams på Spotify och att han "de senaste åren" har haft stora framgångar och är en barnidol. Någon film verkar ingen ha kommit över och uppenbarligen verkar ingen heller ha sett den, förutom några 10-åringar enligt uppgift. Det finns ingenting att gå på, mer än hörsägen således. Vilka mer förutom N*ssim *l F*kir kan stämma in på beskrivningen? *ohio =Y?
Citera
2023-09-25, 05:07
Avstängd
Snusfris avatar
Theoz? Ser inte ut att kunna hantera en Fanta ens. Än mindre kokain. Men allt är möjligt. Hur gammal är pöjken? 15?
Citera
2023-09-25, 09:16
Medlem
Om det är någon som varit med i Bäst i Test, så är de verkligen inte T som många nämnt. Han har aldrig varit med där. Nassim har varit med där, men har svårt att se honom ta någon form av drog, han är speedad som han är, sen är han väldigt mkt renlevnads människa, äter inte kött och massa sånt och tränar. OM personen har varit med i Bäst i test så tror jag de är nån som varit gäst och inte som varit med i panelen. Och då finns de ett gäng att välja på.

Kan slänga in ett namn, O.Z så får man lista ut de själv vem de kan vara
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2023-09-25 kl. 09:20.
Citera
2023-09-25, 09:28
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Theoz? Ser inte ut att kunna hantera en Fanta ens. Än mindre kokain. Men allt är möjligt. Hur gammal är pöjken? 15?

Theoz är född 2005. Han är 18.
Citera
2023-09-25, 09:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Theoz är född 2005. Han är 18.
Och har varit en barnidol i flera år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto