2023-09-24, 09:10
Medlem
Vit-Brandbils avatar
122 inlägg och fortfarande inte mer än gissningar i denna tråd. Någon borde väl ha lite koll och sugen på att berätta vem det är?
Citera
2023-09-24, 09:12
Medlem
PreciousStoness avatar
The*z kommer att uppträda på TV4 Nyhetsmorgon om en liten stund.
Ska bli intressant att se om han agerar på något annorlunda vis trots att han är en van artist.

Man bör komma ihåg att det fortfarande enbart är spekulationer här på fb om vem den ångerfulla artisten är.
(*=o)
Citera
2023-09-24, 09:23
Medlem
Om det varit Theo* så hade väl AB tryckt på att det var en mindreårig artist och blåst upp det mer.
Citera
2023-09-24, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maoppe
Om det varit Theo* så hade väl AB tryckt på att det var en mindreårig artist och blåst upp det mer.

På vilket sätt är han "mindreårig?"
Citera
2023-09-24, 09:29
Medlem
Klart det skule kunnat vara på hans födelsedag...
Citera
2023-09-24, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Han har väl inte haft en framgångsrik karriär senaste åren?

Jag tänker mer på Danny Saucedo. Han har ju haft uppträdanden på Hamburger Börs på sistone och har ju miljontals spelningar på Spotify. Sen barnidol, han kanske räknas mer som idol för yngre tonårstjejer, om de räknas som barn
Nä, knappast Danny
Citera
2023-09-24, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hustlelife
Vem är "barnidolen" som snortat kokain denna gången?

Källa: https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/l3jypo/artist-snortar-kokain

När Aftonbladet söker artisten säger han i en kommentar:

”Jag var på en hemmafest i slutet av juli, när en person erbjöd mig att prova. Det var tredje gången någonsin och det var ett stort misstag. Jag ångrar det djupt.”

Är det någon som sitter på videon?
Det är klart artisten ångrar när det har fastnat på film 😂
Citera
2023-09-24, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maoppe

Han är ju 18 så inte minderårig direkt.
Citera
2023-09-24, 10:29
Medlem
ValackObamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Filmen cirkulerar på Tik Tok enligt en 10-åring idag. Småkidsen visste om detta innan vi vuxna LOL

Hahaha! Skönt att bli frånåkt Jag får försöka hitta nån 10-åring som kan leta fram den då…
Citera
2023-09-24, 10:34
Medlem
ValackObamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Ingen gillar smuts som knarkar. Förutom smutset själva möjligtvis. Men majoriteten är överens om att lagföra knarkare hårt så det är klart att ingen vill erkänna det.

På din linje här. Glorifieringen av pulvret och normaliseringen är jävligt mycket FB-retorik. Den som har förmågan att tänka bara en millimeter till fattar ju dimensionen av eländet. Om man nu inte vill finansiera gängkriminalitet såklart.

The*z eller inte: om det är fångat på film och det cirkulerar på TikTok måste ju någon endaste människa kunna skärmdumpa och posta beviset.
Citera
2023-09-24, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
122 inlägg och fortfarande inte mer än gissningar i denna tråd. Någon borde väl ha lite koll och sugen på att berätta vem det är?
Konstaterat för länge sedan. T*EOZ
Senast redigerad av Tjuttiotre 2023-09-24 kl. 10:48.
Citera
2023-09-24, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clocksunworthy
The*z
Inlägg 44 hade svaret
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto