2023-09-23, 16:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Haha nej, det är i Linns värld fult. Det passar inte in i hennes prinsessvärld. Hon kommer aldrig prata om diagnoser eller tex ångest osv.
Det tror jag hon skulle, tror hon bl a skulle se det som ytterligare grund för självförhärligande. Ensamstående mamma med tre barn och dessutom egen npf eller psykiatrisk problematik fixar allt!
Citera
2023-09-23, 17:35
Medlem
”Mamma Tindra på promenad”
Ibland undrar jag om hon skriver sånt för att provocera fram reaktioner. För visst måste hon själv fatta att det är problematiskt på så många nivåer att skriva så om sin sexåriga dotter?
Citera
2023-09-23, 18:07
Medlem
Lingonpinglans avatar
Idag var det visst plättlätt att handla med bara två barn, och så var det visst bara Pepsi Max och lördagsgodis hon behövde..
Citera
2023-09-23, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Idag var det visst plättlätt att handla med bara två barn, och så var det visst bara Pepsi Max och lördagsgodis hon behövde..

Hahah så whitetrash klart hon ska ha gotte.
Citera
2023-09-23, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Hahah så whitetrash klart hon ska ha gotte.

lönsamt att snaska kotte, barnbidrag och tv tid
Citera
2023-09-23, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Fast nu är det ju mer än lite filmsnuttar och bilder som gör att några av oss här undrar om hon faktiskt har en diagnos. Hur hon kastar sig in i varje relation, allt ska vara på hennes sätt, hur hon agerar och resonerar kring mycket. Det är många av oss som förmodligen har någon liten diagnos ja, jag har själv väldigt svårt för spontana saker, behöver viss ordning och vill gärna planera. Nu har jag inte gjort någon utredning men jag prickar nog i ett par rutor på någon diagnos.

Är du läkare? Är du psykolog? Varför är det viktigt för dig att hon har en diagnos? Vad tjänar du på det?

Antingen har man en diagnos eller inte. Man kan ha vissa symtom, men om man inte uppfyller inte alla kriterier för en diagnos, så har man den inte. Finns inte någon "liten diagnos"....

Oavsett om Linn har en diagnos eller inte, så tycker jag att det inte hör hemma att diskuteras ras på ett skvallerforum.
Citera
2023-09-24, 08:04
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Samma här! Spot on.

Jag vill inte skriva för mycket, men de två yngsta barnen har nog en släng av nått.
Nu är ju de två yngsta barnen alldeles för små för att få en diagnos...och det hade du vetat om du var smartare än Linn....
Citera
2023-09-24, 08:36
Medlem
Vem är det hon pikar som berättat för henne om alla kalorier hon stoppar i sig? Simon?
Citera
2023-09-24, 13:00
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Vem är det hon pikar som berättat för henne om alla kalorier hon stoppar i sig? Simon?

Och hon trycker knappast i sig speciellt mycket kalorier. Visst mycket chark/ostbricka, chips och liknande men det verkar knappast vara några större mängder. Riktig, ordentlig mat och större portioner verkar hon aldrig äta
Citera
2023-09-24, 17:23
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Tindra har fått firas hela månaden lång… både barnkalas och storslagna vuxen kalas och privata firanden.
Lilla juvelia då? Vad fick hon? Ingenting.
Citera
2023-09-24, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Tindra har fått firas hela månaden lång… både barnkalas och storslagna vuxen kalas och privata firanden.
Lilla juvelia då? Vad fick hon? Ingenting.

För att inte tala om lilla Belle. Uppenbart att Tindra (ja whitetrash namn) är mammas favorit.
Citera
2023-09-24, 20:23
Avslutad
Citat:
För att inte tala om lilla Belle. Uppenbart att Tindra (ja whitetrash namn) är mammas favorit.
Belle fick väl ett storslaget kalas utomhus som filmades med drönare eller hur det var?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in