2023-09-23, 10:49
Avslutad
Repostad filmsnutt från Pink Party. Linn sitter vid bordet och ser rätt intetsägande ut. När hon får syn på att det filmas lägger hon huvudet på sned och ler 😂.
Citera
2023-09-23, 13:28
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Repostad filmsnutt från Pink Party. Linn sitter vid bordet och ser rätt intetsägande ut. När hon får syn på att det filmas lägger hon huvudet på sned och ler 😂.

Herregud va pinsam hon är, hon kan aldrig agera normalt/naturligt framför kameran. Det är därför alla hennes filmsnuttar/bilder på sig och/eller barnen som påstås vara tagna i stunden/naturliga alltid ser arrangerade ut. Alla andra på filmsnutten sitter helt avslappnat och pratar och bryr sig inte att det filmas, Linn bara måste göra sig till.

Vad har hon för diagnos?
Citera
2023-09-23, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Herregud va pinsam hon är, hon kan aldrig agera normalt/naturligt framför kameran. Det är därför alla hennes filmsnuttar/bilder på sig och/eller barnen som påstås vara tagna i stunden/naturliga alltid ser arrangerade ut. Alla andra på filmsnutten sitter helt avslappnat och pratar och bryr sig inte att det filmas, Linn bara måste göra sig till.

Vad har hon för diagnos?

Sluta prata om diagnoser. Det är ett känsligt ämne för många.
En persons beteende kan bero på så många saker och erfarenheter i livet.
Väldigt respektlöst att sätta folk i fack och påstå saker utifrån vad man fått se i några få korta filmklipp eller foton...
Alla har vi våra egenheter och beteenden, har vi då alla en diagnos tycker du?
Citera
2023-09-23, 13:56
Medlem
Citat:

Vad har hon för diagnos?

Ja vad har hon för diagnos?
Citera
2023-09-23, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Så jäkla roligt att det var fler än jag som reagerade på detta..! 😆 Sp tydligt hur fejk allt hon visar upp är..
Citera
2023-09-23, 14:08
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerix81
Sluta prata om diagnoser. Det är ett känsligt ämne för många.
En persons beteende kan bero på så många saker och erfarenheter i livet.
Väldigt respektlöst att sätta folk i fack och påstå saker utifrån vad man fått se i några få korta filmklipp eller foton...
Alla har vi våra egenheter och beteenden, har vi då alla en diagnos tycker du?

Fast nu är det ju mer än lite filmsnuttar och bilder som gör att några av oss här undrar om hon faktiskt har en diagnos. Hur hon kastar sig in i varje relation, allt ska vara på hennes sätt, hur hon agerar och resonerar kring mycket. Det är många av oss som förmodligen har någon liten diagnos ja, jag har själv väldigt svårt för spontana saker, behöver viss ordning och vill gärna planera. Nu har jag inte gjort någon utredning men jag prickar nog i ett par rutor på någon diagnos.
Citera
2023-09-23, 14:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Ja vad har hon för diagnos?

Får lite autiska vibbar av henne ibland och ibland lite borderline.
Citera
2023-09-23, 14:11
Medlem
Citat:
Får lite autiska vibbar av henne ibland och ibland lite borderline.

Samma här! Spot on.

Jag vill inte skriva för mycket, men de två yngsta barnen har nog en släng av nått.
Citera
2023-09-23, 14:19
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Samma här! Spot on.

Ja du ser och vi är knappast ensamma om det i tråden skulle hon nu ha en diagnos tycker jag synd om henne att hon uppenbarligen inte får det stöd och hjälp hon behöver. Det är som jag skrev till människan som raljerande här ovanför inte bara dessa enstaka bilder och filmer som får en att undra utan hela hennes agerande och sätt att resonera. Hon trots allt 25 och tre barn så hon borde vara hyfsat mogen men det är som att hon är 17 år, allt ska vara på hennes sätt, gulligull och att hon helt utan tanke kastar sig in i relation efter relation.
Citera
2023-09-23, 14:24
Avslutad
Jag tror inte hon har nån diagnos. Då tror jag hon gjort content av det.

Skulle hon utredas ordentligt kanske hon skulle få nån däremot.
Citera
2023-09-23, 14:53
Medlem
Citat:
Samma här! Spot on.

Jag vill inte skriva för mycket, men de två yngsta barnen har nog en släng av nått.
Tror du? Varför i så fall?
Jag tror inte Linn har autism. Autister brukar inte vara så ytliga och utseendefixerade. Inte brukar de vara så brydda om vad andra tänker om dem heller.
Citera
2023-09-23, 15:05
Medlem
Citat:
Samma här! Spot on.

Men ge er med att slänga diagnoser om barnen. Om dom har någon diagnos så upptäcks det förr eller senare.
Tills dess så ska man inte hålla på om sånt! Alla barn har inte en diagnos bara för att dom är på ett visst sätt.
Men som sagt det kommer fram senare om så är fallet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in