2023-09-23, 21:28
Medlem
ThunderFucks avatar
Om det inte är Th*oz så kanske det är han Vl**d R?

*=e
** = a
Citera
2023-09-23, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Med tanke på att Theoz instastories är nedlusade med styling-aktiviteter tillsammans med den kola-älskande fd Tv 4 profilen (och våldtäktsmisstänkte) Niclas Berglind så är det inte förvånande. Skulle aldrig vilja att min son hängde med den mannen!

Citat:
Ursprungligen postat av Clocksunworthy
The*z

Theoz umgås ju med knarkarfrisören Bobby Oduncu (han som är sönderopererad i ansiktet). Knarkar-Bobby är ju känd för att ha knarkat ihjäl sin fjortispojkvän en gång i tiden. Theoz lär ligga i riskzonen.
Bobby är en farlig och vidrig man.
Citera
2023-09-23, 22:53
Medlem
DonaldBidens avatar
Känns väldigt tragiskt det här, ett avslöjande som verkligen är talande för en alltmer tragisk och kall kultur.

Är det den svenska snålheten som gör sig påmind? hur är det möjligt att en svensk barnidol anno 2023 enbart snortat kokain vid tre ynka tillfällen, hur svårt ska det vara att bjuda våra kändisar på lite ladd?
Senast redigerad av DonaldBiden 2023-09-23 kl. 23:08.
Citera
2023-09-24, 00:12
Medlem
ValackObamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Med tanke på att Theoz instastories är nedlusade med styling-aktiviteter tillsammans med den kola-älskande fd Tv 4 profilen (och våldtäktsmisstänkte) Niclas Berglind så är det inte förvånande. Skulle aldrig vilja att min son hängde med den mannen!

Precis - märkligt att denne sexualbrottsling får frottera sig överallt utan att PK-mobben tar offentligt avstånd. Har rätt mkt skit på sig, den människan!

Hursomhelst tragiskt om The*z är den skyldige eftersom han verkar just så oskyldig.
Citera
2023-09-24, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ValackObama
Precis - märkligt att denne sexualbrottsling får frottera sig överallt utan att PK-mobben tar offentligt avstånd. Har rätt mkt skit på sig, den människan!

Theoz umgås även med knarkarfrisören Bobby Oduncu, han som en gång i tiden knarkade ihjäl sin fjortispojkvän. Bobby förser säkert även Theoz med droger, för att komma åt fjortiskuk. Booby är ökänd för att leta småpojkar och droga ner dem för att få dem i säng.
Citera
2023-09-24, 00:51
Medlem
ValackObamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Theoz umgås även med knarkarfrisören Bobby Oduncu, han som en gång i tiden knarkade ihjäl sin fjortispojkvän. Bobby förser säkert även Theoz med droger, för att komma åt fjortiskuk. Booby är ökänd för att leta småpojkar och droga ner dem för att få dem i säng.

Då adderas ju en kubik tragedi ytterligare till dramat. Visste inte att Od*ncu var ett sådant svin och jävligt skruvat att folk bekräftar honom konstant. The*z verkar lite lättledd och kan säkert halka snett med fel personers inflytande.
Vem har filmen?
Citera
2023-09-24, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ValackObama
Då adderas ju en kubik tragedi ytterligare till dramat. Visste inte att Od*ncu var ett sådant svin och jävligt skruvat att folk bekräftar honom konstant. The*z verkar lite lättledd och kan säkert halka snett med fel personers inflytande.
Vem har filmen?
Filmen cirkulerar på Tik Tok enligt en 10-åring idag. Småkidsen visste om detta innan vi vuxna LOL
Citera
2023-09-24, 07:01
Medlem
Tror inte hen ångrar sig. Hen ångrar sig att han blev påkommen däremot...
Citera
2023-09-24, 07:24
Avslutad
Fan vad befriande det hade varit om han bara rakryggat sagt att "ja, jag snortade kokain kokain och jag kommer att göra det igen för att jag gillar det", istället för att kröka rygg och pudla som en liten bitch.
Citera
2023-09-24, 07:50
Medlem
Nån måste väl sitta på filmen?
Citera
2023-09-24, 07:56
Medlem
Imalosers avatar
"Det var den 125e gången men jag gillade det fortfarande inte och jag ångrar det och alla tidigare gånger väldigt djupt."...
Citera
2023-09-24, 08:12
Medlem
Med tanke på att The*z mamma (och pappan(?), brorsan, barndomsvänner m.fl) är med på vareeeenda spelning och följer varje steg ungen tar då känns namnet fel. Men ven vet, de kanske är torsk på skiten allihopa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in