2023-09-23, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaploes
Ikke dumt det med fentanyl. Litt for stor dose så er en fort borte. Vi får vel aldri vite hva som kommer ut av obduksjonsrapporten ?

Som jeg skrev tidligere; det henger egentlig ikke på greip at en "hitman" lar sitt offer stikke avgårde i bilen med bare ett skudd i overkroppen. Man kan jo ikke med sikkerhet vite at den man er betalt for å drepe, dør av det ene skuddet. Så fentanyl teorien høres veldig plausibel ut, enten før eller kanskje etter skuddet, for da vet gm at personen ikke vil overleve? Hvis det i det hele tatt finnes en skuddskade.
Citera
2023-09-23, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crinna
Som jeg skrev tidligere; det henger egentlig ikke på greip at en "hitman" lar sitt offer stikke avgårde i bilen med bare ett skudd i overkroppen. Man kan jo ikke med sikkerhet vite at den man er betalt for å drepe, dør av det ene skuddet. Så fentanyl teorien høres veldig plausibel ut, enten før eller kanskje etter skuddet, for da vet gm at personen ikke vil overleve? Hvis det i det hele tatt finnes en skuddskade.

Hvis han ble skutt i ryggen som har blitt skrevet tidligere er min første tanke at GM satt i baksetet.
Citera
2023-09-23, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JegerJeger
Hvis han ble skutt i ryggen som har blitt skrevet tidligere er min første tanke at GM satt i baksetet.

Dårlig med bakseter i sprinteren
Citera
2023-09-23, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
De er to vidt forskjellige kriminelle. Aldri i værden om de har opperert som sammen.

Men de er brødre, er de ikke det?
Citera
2023-09-23, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tingelingen90
Denne har jeg ikke lest. Vet bare at det var 15. august i hjemmet til AK.

Jeg har som flere trodd at denne rassiaen fant sted etter drapet og ikke før, men det gjorde det hele enda mer interessant.
Fristendende og og si at «dette må være tilknytningen mgm1 har til Hønefoss»
Men det virker dumdristig å stå for ett drap 2 dager etter at en Delta gruppe har raidet leiligheten din.
Vet ikke om noen tilknytning mellom AK og JAH utenom felles bekjentskap?
Citera
2023-09-23, 21:26
Medlem
Litt funny hvordan de mest fantasifulle og påståelige her inne sine villedende teorier nå bare er grums og oppspinn og de ikke skriver noe som helst 😆
Citera
2023-09-23, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Jeg spurte en kompis av AK om han visste om AK fortsatt satt i varetekt. Han sa at han trodde han hadde sluppet ut for noen andre hadde møtt AK i byen på lørdag. Men jeg vet ikke mer enn det eller om det stemmer. Det var ihvertfall helt sikkert at det var hos AK beredskapstroppen var og det var AK de tok med seg og satt i varetekt.

Han sa også at J og AK hadde hatt en krangel om noe som hadde gått skeis ifbm opplegget deres for en stund siden. De hadde visst ikke skværet opp da drapet skjedde.

Jeg har tenkt på en ting siden jeg har trodd at AK sin involvering er det her hærverk - og tagging-geiene. Hvis de feks vasket for noen andre og så var det Jonas sin feil at de mistet/tapte pengene. AK vet jo da mest sannsynlig allerede hvem disse er som dette har gått utover. Og han er jo involvert selv, noe som igjen betyr at han ikke kommer til å snakke. Derfor har de brukt han til å trakassere J.

AK snakker mye om at han er bandidos. Om det skulle være sant det ryktet som dukket opp i byen her tidlig; at bandidos er involvert eller har tatt oppdraget, er jo også det sannsynlig.

Beklager for dårlige formuleringer.. burde vel egentlig sove 🥴

Det er vel rykter, sansynligvis. Men Atal har kommet med dette tidligere.
Citera
2023-09-23, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvaant
Jeg har som flere trodd at denne rassiaen fant sted etter drapet og ikke før, men det gjorde det hele enda mer interessant.
Fristendende og og si at «dette må være tilknytningen mgm1 har til Hønefoss»
Men det virker dumdristig å stå for ett drap 2 dager etter at en Delta gruppe har raidet leiligheten din.
Vet ikke om noen tilknytning mellom AK og JAH utenom felles bekjentskap?
Den første fant sted to dager før drapet. Skal undersøke litt
Citera
2023-09-23, 21:34
Medlem
Både KB og AK kjører svart suv. Det blir jo som det meste annet kun spekulasjoner. Min første tanke var: Kan de ha ”holdt vakt”? Men som sagt, kun spekulasjoner.
Citera
2023-09-23, 21:42
Medlem
Hvis man skal prøve å finne bakmennene så må man vel kanskje finne ut hvem KV skyldte penger.
Om det er sant at KV hadde flere 100.000 i gjeld. Så er det ikke småfisk bak.

Jeg vet ikke hvordan et slikt miljø fungerer. Kan gjelden være fordelt ut over flere "kreditorer". Eller er det sannsynlig at han skylder én person eller gruppe mye penger?
Citera
2023-09-23, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Hvis man skal prøve å finne bakmennene så må man vel kanskje finne ut hvem KV skyldte penger.
Om det er sant at KV hadde flere 100.000 i gjeld. Så er det ikke småfisk bak.

Jeg vet ikke hvordan et slikt miljø fungerer. Kan gjelden være fordelt ut over flere "kreditorer". Eller er det sannsynlig at han skylder én person eller gruppe mye penger?

Hvis man skylder flere 100k så blir man ikke bedt om å gjøre sånt. Risken for at han feiler og snitcher er for stor. Skylder man 100k blir man bedt om å svindle og stjele pengene ikke gjøre et hit.
Citera
2023-09-23, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiksDetektiv
Hvis man skylder flere 100k så blir man ikke bedt om å gjøre sånt. Risken for at han feiler og snitcher er for stor. Skylder man 100k blir man bedt om å svindle og stjele pengene ikke gjøre et hit.

Så du mener at drapet er begått, uten at det har vært en form for betaling?

Men det betyr jo isåfall at KV har handlet på eget initiativ?
Hva er din hypotese isåfall, hvis det ikke handler om at noen har betalt for mordet.

Han har vel ikke gjort det gratis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in