2023-09-23, 20:16
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antifa.Hooligan
Du ifrågasattes när jag skrev att hon varit hora, men börjar nu yra om journalism.

Bönder är ot i denna tråd.
S får lägga till titeln hornalist. Hon kallar ju sig själv ”host” ”host” barnrättsaktivist.

Lite förmätet, när hennes egna 4 barn omhändertogs av socialtjänsten.
Citera
2023-09-23, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Förresten varför har vänstern (som ETC) sånt agg mot Dumpen? Jag vet att vänstern hatar yttrandefrihet o sådana saker. Är det därför, eller för nån sorts medlidande med pedofilerna?
Det är väl för att granska och föra någon typ av journalistik. Dumpen påstår sig vara "media utan munkavle" men de är inte särskilt intresserade av att låta andra komma till tals om dem.

Sedan finns det mycket saker som jag ogillar med ETC och vänstertidningar generellt, men det de skrivit om Dumpen tillhör undantagen. Christoffer har rejält med ryggrad och gör ett jäkla bra jobb. Samma när han granskade Porrfri Barndom och visade en gång för alla vilka charlataner de är.
Citera
2023-09-23, 20:54
Medlem
Antifa.Hooligans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
S får lägga till titeln hornalist. Hon kallar ju sig själv ”host” ”host” barnrättsaktivist.

Lite förmätet, när hennes egna 4 barn omhändertogs av socialtjänsten.

Horungar bokstavligt talat
Citera
2023-09-23, 21:01
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antifa.Hooligan
Horungar bokstavligt talat
Hennes barn skall nog vara tacksamma över att slippa S i deras liv. Vilken nitlott dom fick.
Undrar vad hennes MENA släkt anser om att hon var glädjeflicka, kriminell, narkotikabrukare, fängelsestraff och utmättes av kronkalle.
Citera
2023-09-23, 22:09
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustAnotherAccount
Det de gör i praktiken är att spela överkåta fjortonåringar som sexchattar med gubbar, för att vid konfrontation skälla ut dem på autopilot och lägga upp det på nätet.

Vare sig metoderna eller slutprodukterna är särskilt journalistiska i min bok.

Så journalister låtsas aldrig vara någon annan för att erhålla information som sedan offentliggörs? Och journalister konfronterar aldrig? Är det vad din bok säger?
Citera
2023-09-23, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Så journalister låtsas aldrig vara någon annan för att erhålla information som sedan offentliggörs? Och journalister konfronterar aldrig? Är det vad din bok säger?

Är det någon som har statistik på hur många % Pedofiler dumpen hängt ut?
Citera
2023-09-23, 22:16
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Riktigt fjantigt är det.Vi vet att män i alla åldrar gillar unga tjejer lagligt eller inte. Detta faktum utnyttjar dumpen. Dom spelar på männens dumhet.

Hur korkad är du? Ingen fundering på att följa lagen? Det handlar för tusan inte mäns dumhet! Det handlar om att skydda barnen.
Citera
2023-09-23, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Hur korkad är du? Ingen fundering på att följa lagen? Det handlar för tusan inte mäns dumhet! Det handlar om att skydda barnen.

På vilket sätt skyddar man barn genom att skapa män som inte har något att förlora? Tror du dragningen försvinner? Dessutom är de flesta ute efter 14 åringar, som med all sannolikhet redan har börjat ha sex. Inget annat än åldersrasism & feminism är det som dumpen grunnar sig i.
Citera
2023-09-23, 22:34
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustAnotherAccount
Av det jag har läst så har det varit mer eller mindre standard under längre tid. Dvs fiskaren är mycket pådrivande och är den som tar initiativet. Möjligt att de senaste är ännu mer aggressiva. Jag har inte kollat på dem.

Jag var själv med i ett mindre nätverk för flera år sedan som fiskade efter män som sökte kontakt med minderåriga på diverse plattformar. Vi hade dock tydliga riktlinjer. Till exempel fick vi aldrig vara den som tog kontakt och även om vi var delaktiga i konversationer var vi alltid passiva så fort motparten gjorde sexuella anspråk genom att fråga om sex, skicka dick pics eller liknande.

Anledningen till vår passiva hållning i konversationerna var för att ett pådrivande beteende kan öka risken för att vederbörande ger sig på faktiska barn. Det gör mycket med deras självbild att få sina dick pics bekräftade. Med Dumpen vet vi inte hur många hundratals eller kanske tusentals de har chattat med men inte lyckats konfrontera.
Sämsta lögnen i tråden. Inte för att du ljuger, men för att du endast skrev så för att trösta pedofilerna och ge dem rätt. Vill du berätta mer om vad nätverket gjorde?
Citera
2023-09-23, 22:38
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Är det någon som har statistik på hur många % Pedofiler dumpen hängt ut?

De är uppe i nr 281, men det har hänt att samma gädda åkt dit 2 ggr så jag vet inte exakt.
Citera
2023-09-23, 22:43
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
På vilket sätt skyddar man barn genom att skapa män som inte har något att förlora?

Genom att göra dem kända av allmänheten och polisen, såklart. Några av dem har också tagit livet av sig, vilket verkligen skyddar barn.

Citat:
Dessutom är de flesta ute efter 14 åringar, som med all sannolikhet redan har börjat ha sex.

Baserat på vad? Siffrorna talar emot dig, de flesta 14 åringar har definitivt INTE haft sex.

Citat:
Inget annat än åldersrasism &

Motivera.

Citat:
feminism

Motivera.
Citera
2023-09-23, 22:44
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukaskallius
Dumpen skapar bara elände i samhället. Splittring av familjer! När tar cirkusen slut?

"Sara Malika Kristina Nilsson"
Om vilka brott hon själv kanske utgör med att leka polis med att jaga pedofiler.
Sara Nilsson har själv ett gediget brottsregister/straffregister som är fullbokat enligt söksajterna.

*(helt rätt att pedofiler ska straffas, men på ett lagligt sätt)*

https://dumpen.se/2022/02/13/nu-vaxl...adda-pa-menyn/

Dags och kasta ljus på Sara Nilssons agerande?

https://www.etc.se/inrikes/i-det-totala-kaoset-taenkte-jag-att-vi-alla-maaste-doe

Mot bakgrund av självmord efter självmord enbart senaste året; https://www.etc.se/kommentar/daerfoer-saeger-jag-nej-till-att-debattera-med-dumpen

"De hittade honom död i sovrummet. Tobias, i 50-årsåldern, skulle fira midsommar med sin syster och mamma. Men han dök aldrig upp.

– Jag ser bara den bilden av honom framför mig hela tiden, hur han hänger där. Det är så hemskt och fruktansvärt. Jag ser honom framför mig varenda kväll när jag sluter ögonen, säger systern.

Tobias tog sitt liv någon gång mellan kvällen 22 juni och midsommarafton – ett och ett halvt år efter att ha hängts ut på pedofiljägarsajten Dumpen".

Relevanta frågor på detta blir; Vem är Sara Nilsson som gett sig själv mandat och leka rättsväsende polis och bödel?

Har hon utbildning inom området? Eller är detta enbart en finansiering som passar hennes egna agenda?
I en sann och sund demokrati har vi ett rättsväsende som fungerar. Vi låter inte en människa med ytterst misstänksam personlig bakgrund få agera folkdomstol och bödel. Ett projekt som egentligen enbart skapar splittring och hat.

Splittringen av familjer som Dumpen bidrar till, varför står inte fler människor bakom detta? Bör vi inte en gång för alla ta bladet från munnen och säga som det är? Att det är tabu att beröra ämnet utan och bli kallad för förövare själv?

Jag är av den mening att jag tror att Dumpen bara finns till för att splittra, splittra och söndra. Den skapar inget gott i samhället i stort. Bara elände. Visitkortet Sara och hennes undersåte Patrik ger till de "förövare" de kommit åt via deras manipulerade angreppssätt på nätet (notera att det genomgående är efterblivna typer de kommer åt) detta visitkort är enbart en fasad. En fasad skapad av två charlataner som fejkar att de verkligen bryr sig om männen.

I själva verket är det bara pengarna de vill åt, och bli berömda på köpet.

Vad är era tankar angående det samhälle Dumpen skapar och redan nu skapat? Står ni rakryggade och menar på allvar att sidan enbart medför gott till samhället? Om ni rannsakar er själva och tittar nyktert på saken i stort, vad bidrar Dumpen med för något förutom hat, splittring och ett samhälle som bara går mot det dömande hållet?
Vad andra har gjort tidigare har mindre betydelse än vad vuxna gör mot barn. Det du kan jämställa pedofiler med är mord och liknande så det är inte lönsamt att försöka svartmåla någon som gör samhället den största tjänsten av egen vilja med hela sin själ.

Citat:
Har någon jurist anlitats för att få bort Sara Nilsson från Dumpen?
Det kommer inte hända men jag förstår den inre stressen. Det bästa vore att man jobbar på sig själv och hittar annat i livet för situationen är bestående. Låter inte det vettigt?

Citat:
https://dumpen.se/2023/09/20/tredje-dumpenkursen-ar-avslutad/

Rulla ned och kolla smilet. Gått och gjort sig berömd på Dumpen. Må gott gör hon på ökat inflöde av Swishpengar från allmänheten.
Vet du vilka det är som swishar? Kan berätta för dig om du vill.

Citat:
Noterar att flertalet användare här inne blixtsnabbt väljer att gå i polemik med de som riktar minsta uns av kritik mot Dumpen.se

Varför denna iver är frågan?

Är aktuell tråd enbart skapad för ömsesidig beundran gällande Dumpen? Är det bara fotsoldaterna skickade från Dumpen ämnade att härja fritt här inne? All form av kritik är ren tabu förstår jag?
Det är en allmän diskussion om Dumpen på ett forum för yttrandefrihet. Du är ett av hundra konton som säger det dumpenhatarna säger. Inget nytt. Det är inte synd om människor som går på barn. Vem fan tror du att du är om jag får fråga?

Hur ska mindre än 1 procent av 10 miljoner besegra eller legalisera pedofili hade du tänkt? Sluta lev i förnekelse.

Säg inte att du trodde att dagens arbete blev ett lyckat uppdrag.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in